نماینده منتخب قزوین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که یکی از مهمترین شاخصه های پیشرفت در دنیا خلاقیت است گفت: مديران خلاق و کارآمد در ارتقاي جايگاه استان نقش بسزايي دارند و بايد بيش از گذشته، از اين مديران در تصميم گيري‌ها و تصميم سازي‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۲۰۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 30 March 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سيد حميده زرآبادي، نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور مديران خلاق و تيزبين که با نگاه دقيق و کارشناسي برنامه‌ها را پيش‌بيني و برنامه‌ريزي کرده‌اند، موجب پيشرفت جشنواره بازي و اسباب بازي شده است.


زرآبادي‌ در بازديد از پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز با اشاره به اينکه عملکرد مفيد و کارا در هر حوزه در گرو استفاده از کارشناسان و متخصصان است، افزود: مديران خلاق و کارآمد در ارتقاي جايگاه استان نقش بسزايي دارند و بايد بيش از گذشته، از اين مديران در تصميم گيري‌ها و تصميم سازي‌ها استفاده شود.

وي ادامه داد: اميد است مديريت يکپارچه و همکاري دستگاه‌هاي مختلف استان موجب پيشرفت و معرفي قدمت و تمدن قزوين به کشور و جهان شود.

نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پيشرفت چشمگير جشنواره از دو سال گذشته که از اين جشنواره بازديد کرده است تاکنون عنوان کرد: بخش اسباب بازي‌هاي ملل مختلف که در برگيرنده فرهنگ و تمدن گذشته ملل مختلف بود که براي کودکان و خانواده ها بسيار آموزنده است.

زرآبادي حضور کودکان در کارگاه‌هاي آموزشي را يکي از اقدامات مهم شهرداري قزوين در اين جشنواره دانست و گفت: اين کارگاه‌ها کنجکاوي کودکان و نوجوانان را بر مي‌انگيزد و به آنها کمک مي‎کند تا با ساخت اسباب بازي هاي خلاقانه، ذهن خود را پرورش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار