کد خبر: ۲۰۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 09 April 2016
خبرگزاری ایسنا:‌ پیکر مرحوم ثریا حکمت روی مزار دیگر بازیگر فقید سینما،‌ مهری مهرنیا به خاک سپرده می‌شود.

جلیل اکبری صحت،‌ مشاور رسانه‌ای رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، با اعلام این خبر به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: پیکر مرحوم ثریا حکمت که صبح 20 فروردین دار فانی را وداع گفت، طبق روال مرسوم به پزشک قانونی منتقل شده و قرار است پس از انجام کارهای اداری صبح روز یکشنبه،‌ 22 فروردین‌ماه از مقابل خانه سینما 2 (واقع در خیابان وصال) به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) تشییع شود.

او با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده با انجمن بازیگران خانه سینما و نیز امین تارخ و علی دهکردی ادامه داد: با صحبت‌هایی که با خانواده مرحوم مهری مهرنیا صورت گرفته و موافقت آن‌ها، پیکر مرحوم حکمت روی مزار این بازیگر قدیمی سینما دفن می‌شود.

اکبری صحت با تشکر از خانواده مرحوم مهرنیا، همراهی خانه سینما و نیز پیگیری رسانه‌ها گفت: به نمایندگی از دکتر ایوبی و سازمان سینمایی درگذشت این بازیگر را به جامعه بازیگران و هنرمندان و نیز خانواده سینمای ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم همکاران رسانه‌ای هم در نوشتار خود به گونه‌ای مراقب احساسات خانواده حکمت باشند چرا که ممکن است هرکسی در وضعیت مالی مناسبی قرار نداشته باشد، اما مهم جایگاه هنری و فرهنگی خانم حکمت بود که از ستارگان سینمای ایران محسوب می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا وظیفه داریم در کنار خانواده این بازیگر مرحوم باشیم و امیدوارم زمان دقیق مراسم ترحیم را هم که احتمالا روز دوشنبه خواهد بود،‌ زودتر مشخص و اعلام کنیم.

اکبری صحت با بیان اینکه سازمان سینمایی با هماهنگی خانواده این بازیگر و نیز خانه سینما جزئیات دیگری از مراسم‌ ترحیم مرحوم ثریا حکمت را در صورت مشخص شدن اعلام می‌کند،‌ گفت: سازمان سینمایی از هر کمکی برای تکریم و برپایی مراسم ترحیم این هنرمند دریغ نخواهد کرد.

به گفته‌ وی،‌ مراسم تشییع پیکر مرحوم ثریا حکمت از حدود ساعت 9 صبح روز 22 فروردین از مقابل خانه سینما 2 برگزار می‌شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار