نائب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین:
نائب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین با اعتراض شدید به سخنان زنگنه در رابطه با تخلف و کم‌فروشی در جایگاه‌های بنزین گفت: سخنان وزیر نفت کذب است و با مدارک اثبات خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۱۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 13 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا صالحی با بیان این مطلب اظهار کرد: تلاش و سخنان وزیر بر این است تا برخی شرکت‌های خاص در کشور به برند تبدیل شوند و به می‌توان گفت که کرسنت 2 در راه است.
وی با بیان اینکه ادعای زنگنه کذب است و با سند و مدرک میتوان این کذب را تأیید کرد، ادامه داد: تلمبه‌های پمپ بنزین و عرضه سوخت بیش از 14 پلمپ دارند و به همین دلیل میتوانیم بگوییم در جایگاه‌های عرضه سوخت هیچ تخلفی نسبت به کم فروشی نداریم.
صالحی با اشاره به اینکه هیچ‌کس اجازه فک پلمپ‌ها را ندارد عنوان کرد: فک این پلمپ‌ها جریمه خواهد داشت و حتی گاهی می‌تواند منجر به پلمب جایگاه شود.
وی ادامه داد: تمامی جایگاه های عرضه سوخت به صورت فصلی و هر سه ماه مورد بازرسی اداره کل استاندارد قرار می‌گیرند و ادعای وزیر نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را نیززیر سوال خواهد برد.
نائب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین با اشاره به توزیع بنزین یورو 4 در سطح کشور گفت:  تولید بنزین یورو 4 به اندازه‌ای نیست که در سطح کشور توزیع شود بلکه فقط در شهرهایی که آلودگی هوا دارند توزیع می‌شود
وی ادامه داد: در استان قزوین بنزین یورو 2 عرضه می‌شود و اگر در طول سال مخزان البرز پُر باشد هر سه ماه یک مرتبه بنزین یورو 4 وارد قزوین می‌شود.
صالحی تصریح کرد: پیمانه گر دستگاه‌های عرضه سوخت ساخت داخل و یا چین هستند که تعریفی مشخص داشته و هر پیمانه 20 سی سی کمتر و یا بیشتر بنزین عرضه می‌کند و می‌توان گفت که در 20 لیتر بنزین در حد 200 سی سی اختلاف وجود خواهد داشت.
وی گفت: در سال گذشته از تمامی جایگاه‌های استان بیش از 500 بازدید انجام شده است که این بازدیدها هفتگی، ماهیانه، فصلی و طرح‌های درجه‌بندی و عیدانه بوده است.
نائب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین تاکید کرد: فرآورده‌ای که مشکل دارد فرآورده‌ی بی کیفیت وزرات نفت است تحویل جایگاهدار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار