نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مشکلات کشور با تعدد برجام ها حل نمی‌شود و این پیروی از امر ولی‌فقیه و رهبری است که موجب حل مشکلات خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 14 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در نخستین جلسه شورای بسیج رسانه در سال 95 که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها توجه کنند که پیشکسوت آن‌ها امام زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب (ع) هستند و باید آن‌ها را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان این‌که هم امام حسین (ع) و هم یزید در کربلا صاحب رسانه بودند، ادامه داد: باید از امام زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب (ع) الگو بگیریم زیرا آن‌ها ذره‌ای در رسالت خود کوتاهی نکردند و با قاطعیت به یزید گفتند هرگز نمی‌توانی یاد ما را در بین مردم محو کنید.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که امام سجاد و حضرت زینب بر تحقق وعده الهی اعتقاد راسخ داشتند، یادآور شد: آن‌ها به خاطر ایمان و باور قلبی، اعتقاد راسخ داشتند که وعده خدا محقق خواهد شد و شکست یزید بر همگان مسجل شده و بیش از پیش یاد و راه ائمه اطهار (ع) در میان مردم توسعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ملاحظه کاری رسانه‌ای را با سیره حضرت زینب و امام سجاد در تضاد دانست و گفت: در حالی که در بسیاری از موارد حق کاملاً روشن است اما برخی در مقابل آن سکوت می‌کنند چرا که به خیال آن‌ها اگر حق را بگویند ممکن است امتیازی را از دست بدهند.

وی اضافه کرد: نباید با آیات الهی تعارف و رودربایستی داشته باشیم و باید تلاش کنیم خط تعهد، ایمان، صداقت و ولایت را در نظر داشته و در کار رسانه‌ای اعمال کنیم و در مقابل ظلم سکوت نکنیم.

حجت‌الاسلام عابدینی به برخی از ظلم‌هایی که در حق مردم استان از سوی برخی انجام شده اشاره و اذعان داشت: با قدیمی شدن ظلم، دِین آن برداشته نمی‌شود و نباید رسانه‌ها تحت تأثیر فضاهایی تأثیرگذاری خود را از دست بدهند و به مردم خیری نرسانند.

امام‌جمعه قزوین به پرهیز از نگاه‌های جزیره‌ای در حوزه‌های دینی تأکید کرد و گفت: خداوند در سوره بقره فرموده: "آیا به بعضی از دین ایمان می‌آورید و نسبت به برخی غفلت می‌کنید؟"

وی ادامه داد: در حالی که امام خمینی سال‌ها پیش به خوبی بحث ولایت‌فقیه را مطرح کرد، اما یکی از مشکلات اساسی امروز ما این است که این مهم آن گونه که باید در جان قشرهای مختلف جامعه رسوخ نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که امروز تبعیت و پیروی از ولی‌فقیه و رهبری موجب رفع گرفتاری‌های کشور خواهد شد، افزود: اگر رهبری در خصوص موضوعی تأکید می‌کنند و امروز مسأله نفوذ و فتنه را مطرح می‌کنند باید در اولویت کاری ما قرار گیرد و در حمایت از رهبری نباید تنها شعار بدهیم.

وی با بیان این‌که توجه به امر ولایت‌فقیه و رهبری کشور را از آسیب‌ها حفظ می‌کند، اظهار کرد: مشکلات کشور با تعدد برجام ها حل نمی‌شود و این پیروی از امر ولی‌فقیه و رهبری است که موجب حل مشکلات می‌شود.

برچسب ها: عابىيني ، برجام ، قؤوين
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار