کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی با حمله به احمدی‌تژاد مدعی شد دوران احمدی نژاد به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۲۱۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 16 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین شیخ قدرت علیخانی، کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بویین زهرا اظهار کرد: متاسفانه رد صلاحیت ها باعث گردید  که حضور برخی از چهره های برجسته در انتخابات مجلس شورای اسلامی امکانپذیر نباشد.
وی که از سوی شورای نگهبان قانون اساسی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شد گفته است: عزیزانی که از سوی شما مردم انتخاب شدند  از شایستگان ،  لایقان و مدیران خوب هستند.
علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود که در سایت نو اندیش منعکس شده با حمله به احمدی نژاد و دولت نهم و دهم عنوان کرد: برخی که ادعا می کنند  با حضور مجدد احمدی نژاد  دوباره در مسند امور قرار می گیرند بدانند که دوره احمدی نژاد در این کشور به پایان رسیده است.
وی که در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آرا از مردم قزوین، البرز و آبیک نشده بود در حالی دوره احمدی نژاد را تمام شده دانسته که استقبال چند هزار نفی مردم شهر شال قزوین و حتی استقبال چند هزار نفری مردم آمل این ادعا را رد خواهد کرد.
از سویی ادعای علیخانی در حالی بیان شده که در چند هفته اخیر و همزمان با ایامی که برخی ها از حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گوید طیف وسیعی از حمله به وی از سوی برخی رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب آغاز شده است .
سفر آمل و استقبال گسترده مردم از احمدی نژاد هم موج حملات را وسیع تر کرده و به راحتی میتوان ترس را در میان جریانی که معتقد است احمدی نژاد تمام شده مشاهده کرد.
این حملات در حالی است که احمدی نژاد تا به امروز هیچ ادعای رسمی را مبنی بر حضور در انتخابات مطرح نکرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
قدرت جان مطمئن باش دکترمحمود می آیدبه کوری چشم خانها
شالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
یکی نیست به این علیخانی بگه کار تو پیش همه تمام شده چرا دوباره لاف میزنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار