در مراسمی با حضور قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصور جلیلوند به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۲۱۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 18 April 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در مراسمی با حضور رحمت الله رحمتی قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدوی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، یوسف گرجی رئیس پارک علم و فنآوری امام خمینی قزوین، بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ضمن تقدیر از خدمات شش ساله سید محمد حسینی مدیر سابق، منصور جلیلوند به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین معرفی شد.

سید محمد حسینی مدیرکل سابق فنی و حرفه ای استان قزوین در این مراسم گفت: سالانه بیش از ۷۰ هزار نفربه مراکز آموزشی ما مراجعه می کنند و با داشتن بیشترین مراجعان خوشبختانه بیشترین حجم رضایتمندی از این مراکز حاصل شده است.

وی افزود: برای ایجاد نشاط و شادابی در مراکز آموزشی ضمن تجهیز آنها به وسایل کمک آموزشی نسبت به فضاسازی و زیباسازی مراکز هم اقدام شد که این کار به ارتقاء سطح آموزش پذیری هنرجویان کمک کرده است.

حسینی بیان کرد: تعامل خوب همکاران با یکدیگر و نیز هنرجویان موجب شده فعالیتها نتایج پرباری داشته باشد و انگیزه مربیان و مسئولان نیز برای مشارکت در برنامه ها بشتر شود.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از خدمات شش ساله سید محمد حسینی تجلیل و منصور جلیلوند به عنوان مدیرکل جدید فنی و حرفه ای استان قزوین منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار