رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۲۳ کيلو و ۹۲۵ گرم انواع مواد مخدر با دستگيری چهار سوداگر مرگ در قزوين خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 19 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ محسن قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین- زنجان به دو مسافر یک دستگاه اتوبوس مشکوک که در بازرسی از لوازم این افراد مقدار ۱۱ کیلو و ۹۲۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد : این ماموران در اقدامی دیگر پس از کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی فردی را که در حال فروش و جابجایی مواد مخدر  از استان البرز به استان قزوین بود شناسایی و در بازرسی از خودروی وی مقدار ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین کشف ۲ کیلوگرم تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در عوارضی قزوین – زنجان از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برشمرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار