با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنسرت یک خواننده مشهور در قزوین خط و نشان برخی از رسانه ها از پیش از برگزاری، خط و نشان کشیدن رسانه‌ای در استان را شروع کردند.
کد خبر: ۲۱۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 19 April 2016
به گزارش تابناک از استان قزوین، کنسرت بنیامین ، خواننده برجسته پاپ کشور یکم اردیبهشت در قزوین برگزار خواهد شد و این در حالی است که برخی رسانه ها در استان قزوین با توجه به پیشینه برگزاری کنسرتها در قزوین گمانه زنی خود را آغاز کرده اند.
این خط و نشان که بیشتر به تقابل دو جریان سیاسی در استان تبدیل شده فضای فرهنگی استان را نیز به سوی تشنج پیش خواهد برد.
پایگاه خبری صبح قزوین با انتشار و تولید چند خبر و مصاحبه سعی کرده است در رابطه با هرگونه مشکل و بروز آن در این کنسرت اخطار جدی به مردم و مسئولین دهد.
این پایگاه خبری که پیش از این نیز به برگزاری برخی کنسرتها در استان قزوین نیز واکنش نشان داده بود در مطلبی به قلم علی تقوایی از مردم مسئولین خواسته تا بی‌تفاوت نباشند و تیتر بلای سیاست زدگی و تقلیل هنر در جریان برگزاری کنسرت‌های موسیقی را برای یادداشت خود انتخاب کرده است.
تقوایی در این یادداشت  گفته است: نکته مهمی که باید مسئولین نظارتی و متولیان فرهنگی در این شرایط درنظر داشته باشند برگزاری مناسب و بدون حاشیه کنسرت بنیامین بهادری است تا چون سال‌های گذشته شاهد حواشی نامناسب در این کنسرت نباشیم.
این پایگاه خبری همچنین به نامه دادستان قزوین به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اشاره کرده که دادستان قزوین در این نامه اعلام کرده است: هر گونه سوء مدیریت و یا ضعف عملکرد در این زمینه متوجه مسئولین مربوطه خواهد بود و دستگاه قضایی بدون مماشات و تبعیض نسبت به اینگونه موارد اقدام خواهد کرد.
شاخص نیوز نیز در یادداشتی با حمله به خبر قزوین شهر افسرده، به نقد برگزاری کنسرتها در قزوین به بهانه رفع افسردگی مردم استان قزوین خبر داده است.
اما پایگاه خبری پیام خرداد در خبری به صحبت های استاندار قزوین در رابطه با برگزاری کنسرتها اشاره کرده است. استاندار قزوین ر جلسه مشترک کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی و ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی با اشاره به برگزاری کنسرت موسیقی پاپ در قزوین، گفت: باید با موسیقی های سنتی و انقلابی و استفاده از سایر مباحث فرهنگی کار را آغاز کرد  و با شناخت دقیق از جامعه و متناسب با نیازهای آن باید وارد عرصه شد و با استفاده از مناسبت های مذهبی و انقلابی و نیز با برنامه های بدون حاشیه و کنترل بیشتر، نیاز جامعه را برآورده ساخت.
همتی یادآور شد: ما به دنبال آغاز خوب و کارهایی با حساسیت کمتر مانند جشنواره بازی و اسباب بازی هستیم که به همراه موسیقی سنتی برگزار و مردم هم از آن لذت بردند.
با تمام این شرایط کنسرتها در قزوین مدتی است به موضوعی داغ تبدیل شده و بیشتر از آن که در این روزها کنسرت مورد توجه قرار بگیرد برای رسانه ها حواشی آن مورد توجه قرار گرفته است.
بدون شک مدیریت رسانه در این شرایط و جلوگیری از پرداختن بیش از به حواشی ای که فقط ترس بوجود آمدن وجود دارد میتواند شرایط را برای برگزاری یک کنسرت فراهم کند و امید آن می رود که فضای رسانه ای استان قزوین به سمت تعامل فرهنگی و رسانه ای بیشتر با یکدیگر حرکت کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
با این افکار فقط فضای شهر و استان بد تر خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار