مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از احداث یک بیمارستان 700 تختخوابی در قزوین در فضایی به وسعت 10 هکتار خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 20 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین حامدمانی فر اظهار کرد: هم‌زمان با زادروز خجسته پیشوای عاشقان امام علی (ع)، نخستین گام برای احداث بیمارستان 700 تخت‌خوابی در شهر قزوین با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، حامدمانی فر، مدیرکل راه و شهرسازی، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده تعاونی مسکن سپاه برداشته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، با اشاره به اینکه این زمین هم‌اکنون متعلق به تعاونی مسکن سپاه است، افزود: اداره کل راه و شهرسازی عوض زمین یادشده را به قیمت کارشناسی روز در اختیار این تعاونی قرار داده و زمین 10 هکتاری واقع در ابتدای شهرک کوثر را جهت احداث بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی واگذار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مقرر شده است دانشگاه علوم پزشکی حداکثر ظرف مدت 3 ماه، طرح اجرایی بیمارستان را تهیه و عملیات اجرایی را آغاز کند، تصریح کرد: این زمین صرفاً جهت احداث بیمارستان بوده و هیچ‌گونه تغییر کاربری دیگری در آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین شرایط واگذاری زمین را بر اساس ضوابط سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده و یادآور شد: بی‌تردید با احداث این بیمارستان بخش قابل‌توجهی از نیازهای موجود در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی استان مرتفع شده و گام مؤثری در راستای افزایش سلامت شهروندان برداشته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار