با حضور کارگردان و اعضای خانواده ناصر حجازی
فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» با حضور کارگردان و اعضای خانواده ناصر حجازی عصر امروز در دانشگاه آزاد اصفهان اکران شد.
کد خبر: ۲۱۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 26 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» با حضور کارگردان و اعضای خانواده ناصر حجازی عصر امروز در دانشگاه آزاد اصفهان اکران شد.

پیش از اکران این مستند سعید رمضانی، داماد و نماینده خانواده ناصر حجازی همراه با رضا اسماعیلی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به سوالات خبرنگاران راجع به این مستند پاسخ دادند.

عوامل تولید و ساخت «من ناصر حجازی هستم» بر اساس طرح و ایده‌ای از سوی امیر رفیعی با همراهی سعید رمضانی داماد و نماینده خانواده ناصر حجازی و با سرمایه‌گذاری نیاز افشین‌کیا از آبان ماه 1392 کار خود را آغاز شد و سرانجام در آذر ماه 1394 به پایان رساندند.

این مستند به تهیه‌کنندگی امیر رفیعی و مصطفی علمی‌فرد، کارگردانی نیما طباطبایی و اجرای طرح امیر رفیعی به سرانجام رسید که شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رویا تیموریان به ترتیب در این مستند ایفای نقش می‌کنند.

متن این فیلم مستند به قلم خسرو نقیبی است که امیر رفیعی و نیما طباطبایی بخش تحقیق و پژوهش آن را نیز انجام داده‌اند؛ تدوین آن به عهده مهدی مهرنیا و دستیار او کیخسرو کاووسی است. رضا یزدانی خواننده تیتراژ ترانه‌ای از خسرو نقیبی با موسیقی متن محمد خرمی‌نژاد است.

نسخه‌ای از این مستند توسط محمدحسن شرف‌الدین‌زاده به انگلیسی ترجمه شده و نسخه دیگر آن با زیرنویس انگلیسی شرکت رسانه نوین تهیه شده است. این مستند محصول موسسه خورشید فیلم است که در گروه سینماهای هنر و تجربه پخش می‌شود.

به گزارش فارس، مستند «من ناصر حجازی هستم» با حضور عوامل این فیلم و دانشجویان از ساعت 17 تا 19 امروز در سالن امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) به نمایش درآمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار