قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : اجرای طرح گلخانه ای در استان باید توجیه اقتصادی داشته تا رشد و توسعه بیشتر بخش کشاورزی را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۲۲۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 01 May 2016
به گزارش تابناک از قزوین مهندس محمد مهاجری در جلسه کشت محصولات گلخانه ای که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد با بیان این مطلب افزود : با توجه به اینکه قشر عظیمی از کارشناسان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی علاقمند به فعالیت در این بخش هستند توسعه طرح های گلخانه ای علاوه بر افزایش تولید  نقش بسزایی در ایجاد اشتغال زایی دارد.

وی پیشنهاد داد : مراجعین و متقاضیان طرح های کشاورزی قبل از اجرای طرح؛  مزایای اقتصادی را بررسی و اقدام به اجرای طرح کنند.

مهاجری خواستار حل مشکلات سوخت ، کارمزد بانکی ، تخصیص آب و بازاریابی مناسب برای متقاضیان طرح های گلخانه ای شد .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم گفت : سیاست جهاد کشاورزی حمایت از طرح های گلخانه ای است که از طرح های گلخانه ای دارای توجیه اقتصادی حمایت می شود.

مهندس کشاورز محمدیان افزایش تولید در واحد سطح ، بهره وری مناسب از منابع ابی و اشتغالزایی را از جمله اهداف توسعه طرح های گلخانه ای برشمرد.

به گفته ی کشاورز محمدیان ؛ ایجاد تاسیسات گلخانه ای از سیاست های اصلی وزارت متبوع است و استان قزوین نیز شرایط ویژه ای برای توسعه اینگونه طرح ها دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار