مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساخت پایگاه پشتیبانی منطقه ای هلال احمر در انجیلاق نیازمند 11 میلیارد تومان اعتبار است.
کد خبر: ۲۲۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 03 May 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ره‌انجام مدیرعامل هلال احمر استان قزوین ظهر امروز با بیان این خبر اظهار کرد: ساخت این پایگاه برای استان ما و استانهای همچوار دارای اهمیت بسیاری است ولی برای تکمیل آن باید شاهد مساعدت همه مسئولین باشیم.
وی با بیان اینکه شرایط مطلوبی در استان داریم، تأکید کرد: هم اکنون 20 پایگاه ثابت در استان قزوین برای خدمات رسانی به مردم این استان مشغول به فعالیت هستند.
این مسئول با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا کانکس های جاده ای هلال احمر به ساختمان تبدیل شود ادامه داد: در شرایط موجود 5 پایگاه کانکس در استان فعال هستند که برای تبدیل آنها نیازمند 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار خواهیم بود.
وی از سفر مدیرعامل جمعیت هلال احمر به استان قزوین نیز خبر داد و گفت: استان قزوین جمعه 17 اردیبهشت میزبان رئیس سازمان جمعیت هلال احمر خواهد بود.
ره انجام از تلاش برای استقرار کامل بالگرد امداد رسانی در استان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر این بالگرد به صورت مشترک با استان گیلان استفاده می شود که در صورت ساخت آشیانه میتوانیم آن را به صورت کامل در استان داشته باشیم.
برچسب ها: ره انجام ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار