سخنگوی شورای اسلامی شهرآبیک از استضیاح شهردار این شهر خبرداد و گفت: سومدیریت علت اصلی استیضاح امامقلیان بوده است.
کد خبر: ۲۲۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 05 May 2016
به گزارش تابناک از قزوین، موسی محمدی، سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر آبیک طبق ماده 73 قانون شورا و به دلیل عملکرد ضعیف شهردار در مدیریت شهری نسبت به استیضاح و برکناری وی آبیک اقدام کرده است.
وی عنوان کرد: استیضاح علیرضا امامقلیان شهردار آبیک با هفت رأی موافق، یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر  صورت گرفت.
 وی با اشاره به دلایل دیگر این استیضاح نیز عنوان کرد: تسریع در روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و رفع برخی از ضعف‌های مشهود شهری به ویژه در حوزه خدمات و فضای سبز از دیگر دلایل استیضاح شهردار بوده است.
 محمدی با بیان اینکه یوسف حاجی‌زاده به مدت سه ماه به عنوان سرپرست شهرداری آبیک انتخاب شده است، تصریح کرد: روند قانونی استیضاح شهردار آبیک به طور کامل طی شده است.
 وی ادامه داد: با تغییر و تحول در حوزه مدیریت شهری شاهد تکمیل پروژه‌های بزرگ نیمه‌کاره و جبران برخی از کاستی‌های موجود در شهر خواهیم بود.
 سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک خاطرنشان کرد: شورای شهر آبیک در نخستین فرصت نسبت به معرفی شهردار جدید آبیک اقدام می‌کند.
شهردار برکنار شده شهر آبیک نهم دی‌ماه سال 92 به عنوان شهردار این شهر انتخاب و منصوب شده بود.  امامقلیان پیش از این نیز شهردار شهر محمودآباد بود و جای خود را به شهرام احمدپور داد.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
این ادم یک ادم دروغو بود
سرباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
واقعا متاسفم اشخاصی مسئولیت شهرداری هارابعهده گرفته اند که هیچ تجربه ندارند..مثل شهرداران ..ارداق..خاکعلی...ابیک...نرجه...همگی سن بالا وبی تجربه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
واقعابرای شورای شهر متاسفم که قویترین شهردار استان رابدلیل منافع مادی خود استیضاح کردند سخنگوی شورا چقدردنبال دله ودزدی است کمی فکرعمران شهرباشیدوبه مردم دروغ نگویید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار