هاشمی با بیان اینکه با بانک سپه هم صحبت کردیم و قرار است که یک وام برای پیشرفت این معدن پرداخت شود، گفت: به فضل پروردگار معدن نیترات شدنی است و هیچ جای نگران‌کننده‌ی وجود ندارد.
کد خبر: ۲۲۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵ 11 May 2016
منتخب کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی عصر امروز بعد بازدید از معدن نیترات لیراب در دیشموک در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، با بیان اینکه به منظور بازدید از معدن نیترات به این منطقه عزیمت کردم، تصریح کرد: ان‌شاء‌الله و به خواست پروردگار معدن نیترات را تا رسیدن به یک نتیجه مثبت پیگیری خواهم کرد.

عدل هاشمی با بیان اینکه، همیشه باید امید به خدا داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر به معدن نیترات لیراب امید نداشته‌ام، مطمئناً نه وقت خود را تلف و نه آن را دنبال می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه، این معدن هم برای بحث اشتغالزایی فوق‌العاده اثرگذار است و همچنین در جهت توسعه دیشموک تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: به همین دلیل جاده این معدن را پیگیری کرده و هم اکنون حدود سه کیلومتر آن زیرسازی شده است.

منتخب کهگیلویه بزرگ در ادامه گفت: محل سایت ادرای معدن نیترات در حال ساخت است در تهران هم برای ماشین‌الات و دستگاههای مربوط به سنگ‌شکن ان هم با ماشین‌سازی اراک صحبت کردیم و قرار است بزودی یک قرارداد با سرمایه‌گذار و ماشین‌سازی اراک برای تهیه تجهیزات مورد نیازنوشته شود.

هاشمی با بیان اینکه با بانک سپه هم صحبت کردیم و قرار است که یک وام برای پیشرفت این معدن پرداخت شود، گفت: به فضل پروردگار معدن نیترات شدنی است و هیچ جای نگران‌کننده‌ی وجود ندارد.

منتخب کهگیلویه بزرگ هم در خصوص جاده دشتک، تنگ‌خته‌، تنگ‌تی به لیراب هم اظهار کرد: با مدیرکل راه‌ و شهرسازی صحبت کردیم ،کار زیرسازی هم اکنون در حال انجام است و این فعالیت تا آسفالت شدن این جاده متوقف نخواهداشد چرا که معدن نیترات لیراب باید این جاده را برای تسهیل کار داشته باشد.

وی در پایان گفت: درخصوص گازرسانی و جاده دیشموک به قلعه‌رئیسی و پاتاوه- دهدشت در آینده نزدیک، خبرهای خوبی را برای مردم خواهیم داشت.

تصاویر زیر مربوط به نشست عصر امروز در بخشداری دیشموک می باشد.

photo_2016-05-10_20-04-42 photo_2016-05-10_20-05-01 photo_2016-05-10_20-04-26 photo_2016-05-10_20-04-35 photo_2016-05-10_20-04-38


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار