کارشناس هواشناسی گفت: گردو غبار از امروز وارد استان های غربی کشور می شود.
کد خبر: ۲۲۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 15 May 2016
کارشناس هواشناسی گفت: گردو غبار از امروز وارد استان های غربی کشور می شود.

به گزارش میزان، محمد اصغری با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور، گفت: پیش بینی می کنیم از صبح امروز دمای هوا در کشور افزایش یابد و این روند تا اواخر هفته ادامه داشته باشد. البته در سیستان و بلوجستان،کرمان، خراسان جنوبی و بخش هایی از خراسان رضوی امروز شاهد رگبارهای موقت هستیم.  
 
وی ادامه داد: در جنوب سمنان و تهران از عصر امروز شاهد وزش باد خواهیم بود اما با توجه به وضعیت جوی، دما کاهش نمی یابد.  
 
کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به تشکیل گردو خاک در عراق و شمال عربستان، گفت: در حال حاضر شاهد تشکیل گردو غبار در شهرستان سرپل ذهاب هستیم اما برای سه روز آینده شاهد وقوع گرد و غبار در استان های بوشهر،خوزستان،ایلام و کرمانشاه خواهیم بود.  
 
وی ادامه داد: به افرادی که تحمل گرما را ندارند پیشنهاد می کنم به شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری سفر کنند تا از هوای مطبوع آنجا استفاده کنند. دمای هوا شب گذشته در این شهر به 1.5 درجه بالای صفر رسید. بعد از آن شهرهای صفا دشت در استان فارس، نهاوند و بلده در مازندران خنک ترین شهرهای کشور بودند.  
 
اصغری تاکید کرد: فردا در شمال غرب کشور به ویژه شهرهای خمارلو، کلیبر، جلفا و گلدشت به ویژه در ساعات بعداز ظهر شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.  
 
وی در مورد وضعیت هوای پایتخت گفت: تهران امروز و فردا دارای جوی پایدار همراه با افزایش غبار و آلودگی است اما این آلودگی به وضعیت ناسالم نمی رسد. البته در روز سه شنبه باد نسبتا شدیدی در تهران می وزد. دمای هوای تهران امروز در گرم ترین ساعت روز به 33 درجه بالای صفر می رسد، این در حالی است که اهواز با 44 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان کشور است. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار