چه زمانی درس می‌گیریم؛
در شرایطی که هر چندماه شاهد یک حادثه تلخ مرگ عابر پیاده در شهر محمودآباد نمونه هستیم گویا مسئولین تصمیمی برای رفع این مشکل ندارند.
کد خبر: ۲۳۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 21 May 2016
به گزارش تابناک از قزوین، روز گذشته یک تبعه افغان در شهر محمودآباد در حال عبور از جاده قدیم رشت به قزوین با یک خودروی نیسان تصادف کرد و جان خود را از دست داد.
این در حالی است که چندی پیش نیز یک کودک 13 ساله افغان نیز به همین صورت جان خود را از دست داد و ضارب نیز پس از تصادف با کودک از محل حادثه گریخت.
شهر محمودآباد با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در کنار جاده قدیم قزوین به رشت قرار گرفته و محل عبور بخش عمده ای از اهالی استان قزوین است که هر روزه در این مسیر تردد میکنند.
اما آنچه که در این بین خودنمایی میکند فقدان وجود امکانات کامل ترافیکی در این مسیر و در محدوده شهر است تا جایی که از چندین سال قبل تنها یک پل عابر پیاده در این شهر قرار دارد .
این در حالی است که رشد روز افزون شهر باعث توسعه شهر در محدوده غربی آن شده و عابرانی که از جاده قدیم رشت به قزوین وارد این بخش از شهر می شوند باید با کف دست گرفتن جان خود از عرض خیابان عبور کنند.
طول یک و نیم کیلومتری شهر محمودآباد و قرارگرفتن آن در کنار یک جاده ترانزیت بین‌المللی، بدون وجود پل عابر پیاده کافی کم کم به یک معضل تبدیل شده و حال باید برای آن فکری کرد.
اینکه شهروندان در شهری با این جعیت و با توجه به موقعیت سوق‌الجیشی این منطقه شاهد احداث پل عابر پیاده یا حداقل موانع ترافیکی باشند انتظار و توقع زیادی نیست اما سوال اصلی اینجاست که چرا امر به این مهمی که با جان و زندگی انسانها سروکار دارد تا به امروز مغفول مانده است.
این در شرایطی است که جمعیت این بخش از شهر روز به روز در حال توسعه است و امیدواریم شهرداری و شورای شهر در محمودآباد به این انتظار ساده و به حق مردم محمودآباد پاسخ مناسبی دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار