فرماندار تاکستان که از ابتدای حضور خود در این شهرستان با مخالفت برخی‌ها روبرو شده بو، گویا به زودی باید تاکستان را ترک کند.
کد خبر: ۲۳۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 22 May 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ایرج حیدری، فرماندار تاکستان که از بدو ورود خود به این شهرستان با مخالفت برخی از سران جریان اصلاح‌طلب در استان روبرو بود گویا باید به زودی جای خود را به سیاوش طاهرخانی بدهد.
حیدری یکی از استانداران منصوب شده در زمان روزبه بود که اصلی‌ترین دلیل مخالفت با وی نیز حضورش در دولت احمدی‌نژاد به عنوان فرماندار چابهار بوده است.
این خبر را کانال هفته نامه تابان به نقل از کاسپین خبر داده است. هفته نامه تابان متعلق به محمد علیخانی از کاندیداهای رد صلاحیت شده ادوار پیشین انتخابات مجلس شورای اسلامی داده که خود نیز یکی از اصلی‌ترین مخالفان انتصاب حیدری بوده است.
این در حالی است که با حضور همتی به عنوان استاندار جدید در قزوین، تلاش بر این شد تا فرمانداران باقی مانده از دولت قبل تغییر یابند اما حیدری یکی از فرماندارانی بود که در این دوره در استان منصوب شده بود.
از سویی برخی شایعات در فضای مجازی وجود داشت که در همان ابتدای حضور همتی، به حیدری اعلام شده است که از مسئولیت خود استعفا دهد در غیر اینصورت برکنار خواهد شد. هرچند این شایعه هیچگاه توسط منبعی رد و یا تأیید نشد.
حال باید ایستاد ودید که تغییر حیدری و جابجایی او با طاهرخانی که هم‌اکنون مدیرکل امور اداری و مالی استانداری قزوین است چقدر صحت خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار