آغاز پخش رسمی برنامه ماه عسل احسان علیخانی در اولین روز از ماه مبارک رمضان با حضور زوج قزوینی همراه بود.
کد خبر: ۲۴۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 08 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، برنامه ماه عسل از شب گذشته و همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان پخش رسمی خود را آغاز کرد و احسان علیخانی آغاز این سری از برنامه خود را با حضور یک زوج قزوینی همراه کرد.
میهمان اولین برنامه ماه عسل رمضان 95، فرشاد و همسرش از قزوین بودند. فرشاد در این برنامه به شرح داستانی از یک عشق قدیمی اما استوار و ثابت پرداخت.
داستان عشق فرشاد از ماه رمضان سال 83 آغاز شد . از آنجایی که فرشاد در صف نانوایی با دختری روبرو می شود که با دیدن تمام شدن نان و دست خالی ماندن فرشاد،  چند تکه ای از نان خود به او میدهد می رود. این پایان داستان نیست و چند روز بعد فرشاد دوباره و به صورت اتفاقی با حضور در محل کار همسرش با او روبرو می شود.
آشنایی این جوان قزوینی با این دختر جوان آغاز راهی سخت و پر مصائب برای فرشاد است . فرشاد بعد از چندین مرحله خواستگاری و علی‌رغم مخالفت مادر دختر جوان با وی به دلیل وجچود یک رقیب سرسخت، موفق می شود تا رضایت خانواده همسر آینده اش را جلب کند.
با این رضایت فرآیند عقد و ازدواج آغاز می شود در شرایطی که فرشاد خود را خوشبخت ترین مرد دنیا میدانست به یکباره همه چیز دستخوش اتفاقات بد می افتد. خانواده دختر جوان در گیر و دار آزمایشات ازدواج پی به سرطان ریه دختر جوان خود می برند.
شاید برای هر جوان دیگری اینجا دیگر پایان خط عشق است اما فرشاد این داستان، پایانی برای عشق خود نمی بیند و علی‌رغم شماتت‌ها و توصیه‌های اطرافیان و حتی پزشکان به چیزی جز ازدواج فکر نمیکند  و سرانجام نیز به هدف خود می رسد.
این زوج با یکدیگر عقد میکنند و بعد از چند روز نیز مراحل درمانی سرطان نیز آغاز می شود . شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان باعث شد تا حتی پزشکان به این دو جوان توصیه کنند تا دیگر به فکر بچه دار شدن هم نشوند و در نهایت در سال 86 و بعد از یک جشن ازدواج فرشاد و همسرش یک زندگی عاشقانه را شروع کردند.
توکل به خدا و نگاه رحیم و مهربانه خدا این زوج را یاری میکند و به قول پزشکان چیزی شبیه معجزه روی میدهد . فرشاد امروز پدر یک دختر 7 ساله است و انتظار فرزند دوم خود را می کشد.
برچسب ها: ماه عسل ، زوج قزوینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار