معاون وزیر صنعت نرخ تعطیلی واحدهای به بهره برداری رسیده کوچک در داخل شهرک های صنعتی استان قزوین را بیشتر از متوسط کشوری دانست.
کد خبر: ۲۴۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 08 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی یزدانی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور درجلسه ستاد تسهیل و رفع موانع با اشاره به تعطیلی واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی گفت: 19 درصد واحدهای کوچک در کشور تعطیل هستند.
وی با بیان اینکه 18 درصد واحدهای متوسط و 22 درصد واحدهای صنعتی بزرگ در کشور نیز تعطیل شده است، عنوان کرد: این رقم در استان قزوین یک درصد پایین‌تر از سطح کشوری است.
یزدانی همچنین با اشاره به تعطیلی واحدهای صنعتی در داخل شهرک‌ها ادامه داد: میزان تعطیلی در داخل شهرکها بیشتر است.
20 درصد واحدهای صنعتی در شهرکهای استان غیر فعال هستند
این مسئول با بیان اینکه هم اکنون 712 واحد فعال در داخل شهرکهای صنعتی استان قزوین فعال هستند بیان کرد: 187 واحد معادل 20 درصد نیز غیر فعال است .
وی ادامه داد: از میان واحدهای غیر فعال 166 واحد کوچک، 17 واحد متوسط و 6 وحد بزرگ غیر فعال هستند.
یزدانی با اشاره به آماری خیره کننده، ۲۷ درصد واحدهای به بهره برداری رسیده کوچک در داخل شهرک های صنعتی استان را غیر فعال دانسته و بیان کرد: این میزان در متوسط کشوری ۱۹ درصد است.
وی همچنین با بیان اینکه 1330 واحد صنعتی در استان قزوین تنها با 50 درصد ظرفیت خود فعالیت میکنند، بیان کرد:  از این تعداد ۲۷۰ واحد در نواحی و شهرک های صنعتی قرار دارد که ۲۳۳ واحد کوچک، ۲۷ واحد متوسط و ۱۰ واحد بزرگ است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه  تأکید کرد: یک هزار و ۴۶۵ واحد در استان قزوین با ظرفیت بالای ۵۰ درصد فعال هستند بیان کرد: 256 واحد از این تعداد در شهرکهای صنعتی مستقر هستند.

برچسب ها: یزدانی ، قزوین ، صنعت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار