مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه بیش از 15 هزار سبد عذایی در ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان توزیع می شود ، از توزیع 120 هزار غذای گرم نیز خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 09 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین صبح امروز در نشیت مطبوعاتی با بیان این خبر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 15 هزار سبد غذایی با ارزش هر سبد 800 هزار ریال بین نیازمندان استان قزوین توزیع خواهد شد.
وی همچنین از برپایی بیش از 32 جشن گلریزان در سطح استان خبر داد و  ادامه داد: جمع آوری کمک های مردمی از طریق مساجد سطح شهر یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
صفری با بیان اینکه تلاش داریم تا در ماه رمضان امسال به دنبال جذب 6 هزار حامی برای طرح اکرام ایتام باشیم بیان کرد: برای اجرای طرح محسنین نیز 88 پایگاه در سطح استان دایر می شود.
وی با بیان اینکه 120 هزار غذای گرم در استان نیز ویژه سفره افطاری در بین جامعه هدف و نیازمندان توزیع خواهد شد افزود: اولویت توزیع این غذاها در مناطق محروم و روستایی خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از اجرای طرح مفتاح الجنه در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف آشنایی مسئولین و خیران با نیازمندان و مشکلات آنها اجرا خواهد شد و در همین راستا نیز از بیش از 9 هزار و 400 خانواده بازدید خواهد شد.
وی یکی از مهم ترین مسایل در ماه رمضان را جمع آوری زکات فطره در روز عید فطر دانست و عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 15 میلیارد ریال زکات فطره در سطح استان جمع آوری شد.
صفری با بیان اینکه بیش از 880 پایگاه جمع آوری زکات فطره در روز عید فطر در استان فعال خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌کنیم میزان پرداخت زکات فطره در روز عید فطر امسال  به 23 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی از برپایی جشن خودکفایی و توانمندی مددجوان استان در روز میلاد امام حسن خبر داد و تأکید کرد: در سال جاری بیش از 1043 نفر از محل اشتغال و خودکفایی، 48 نفر از محل کاریابی‌ها و 304 نفر نیز از محل مددکاری حقوقی و خانواده به خودکفایی رسیده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار