نماینده مجلس ششم که پیش از این به مجلس دهم حمله کرده بود، این‌بار ضمن تاختن به لاریجانی عنوان کرده است: اعتدالی که آقای روحانی مطرح کرده اند، ریشه و اساسی ندارد.
کد خبر: ۲۴۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 12 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سید ناصر قوامی، اصلاح‌طلب تندرو و نماینده متحصن مجلس ششم که پیش از این شورای نگهبان را مانعی بر سر راه مجلس دانسته بود این بار برخلاف برخی از اصلاح‌طلبان لاریجانی را نقطه مقابل اصلاح‌طلبان دانسته است .
وی که با پایگاه خبری آستان مصاحبه کرده است، با بیان اینکه لاریجانی هم جزیی از جریان اصولگرایی است که پایداری ها را نیز شامل می شود بیان کرده پایداری و اصولگرایان یک استراتژی دارند و نقطه مقابل اصلاح طلبان محسوب می شوند.
این گفته های شیخ اصلاحات قزوین در حالی است که بخش عمده ای از جریان اصلاح طلبی در انتخابات مجلس با قبول لاریجانی، به وی برای ریاست مجلس شورای اسلامی رای داده اند.
قوامی در ادامه این مصاحبه لاریجانی را یک بازیگر خوب دانسته که راه بازی را نیز بلد است و ادامه داد: ایشان نزدیک شدن به جبهه پایداری را به نفع خودش می داند از این رو قلبا با آنهاست نه با اصلاح طلبان و اعتدالیون.
وی که پیش از این در مصاحبه ای اعلام بیان کرده بود بعید است مجلس دهم نیز بتواند کار خاصی انجام دهد و به دلیل حضور شورای نگهبان مصوبات مجلس بی نتیجه خواهد ماند اینبار اعتدال دولت روحانی را نیز در این گفت‌وگو بی اساس دانسته است .
قوامی که برای انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شده است معتقد است در عرصه سیاسی کشور اصلاح طلبان و اصولگرایان مطرح هستند که آقای لاریجانی هم تاکنون نان اصولگرایی را خورده است.
وی با بیان اینکه لاریجانی تلاش می کند هم بخشی از اصلاح طلبان را با خود همراه کند و هم  اصولگرایان را با خود داشته باشد، عنوان کرده ارتباط با پایداری ها هیچ زیانی برای لاریجانی ندارد .
صحبت های قوامی که پیش از این نیز سابقه حمله به مجلس دهم و شورای نگهبان را دارد چیز عجیبی نیست اما نگاه این اصلاح‌طلب تندرو به لاریجانی در نوع خود جالب است.
در این بین و در این مصاحبه اشاره قوامی به اعتدال دولت نیز جالب است و در سال پایانی دولت یازدهم این اعتدال را بی ریشه و اساس خوانده است و این نگاه از کسی که سعی کرده تا بحال حمایت هایی را از دولت داشته باشد در نوع خود قابل توجه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار