حسامی‌فر خبر داد:
معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین از برگزاری نهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با هدف شناسایی انجمن‌های علمی فعال و خلاق در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 15 June 2016
عبدالرزاق حسامی‌فر، معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین  در گفت‌وگو با تابناک از قزوین در خصوص برگزاری نهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت که با هدف شناسایی انجمن‌های علمی فعال و خلاق در رشته ها و زمینه های مختلف برگزار می شود اظهار کرد: این جشنواره با هدف نمایش آثار، دستاوردها و تولیدات انجمن های علمی دانشگاهی هر ساله برگزار می شود.
وی افزود: شناسایی، معرفی و تقدیر از انجمن های علمی دانشجویی برگزیده در عرصه های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، فناوری، اختراع و ابتکار، کارآفرینی، نشریات علمی دانشجویی و …،شناسایی و معرفی شرکت های دانشجویی و صنایع کارآفرین، مدیران مخترع پژوهشگر، خیرین برگزیده صنعت و دانشگاه، ایجاد فن بازار و نمایشگاه دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویی در کنار صنایع به منظور تقویت پیوندها میان صنعت، جامعه و دانشگاه و تلاش به منظور فرهنگ سازی در این مسیر از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.
حسامی فر بیان کرد: محورهای جشنواره ملی حرکت امسال در دو حوزه انجمن علمی فعال، انجمن علمی خلاق و دانشگاه برگزار می شود که تاکنون بیش از 120 اثر از 26 انجمن های علمی دانشگاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است  و هم اکنون در مرحله جمع آوری آثار و داوری و ارزیابی قرار داد .
این مسئول افزود: انجمن علمی فعال در 8 عنوان و محور و انجمن علمی خلاق در 10 محور آثار را دریافت کرده که جشنواره حرکت امسال به شکل مجزا در سه بخش مرحله جمع آوری آثار،برگزاری نمایشگاه و اختتامیه و معرفی برگزیدگان کمیته بندی شده است.
وی با بیان اینکه ترکیب داوران در هر دانشکده متشکل از معاون پژوهشی، استاد مشاور و یک نفر عضو هیأت علمی رشته مربوطه است و ارزیابی آثار شامل دو مرحله کلی است،  اظهار کرد:  مرحله اول دریافت و تطبیق آثار و مرحله دوم در دو بخش مجزای علمی و تخصصی است که پس از ارزیابی مرحله دوم، در بخش فنی نیز، آثار ارزیابی خواهد شد و آثار برگزیده و برتر با احتساب نتایج ارزیابی هر دو بخش علمی و فنی برای رقابت در مرحله­ی ملی به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال خواهد شد.
وی همچنین یادآور شد: هم اکنون 36 انجمن علمی در این دانشگاه مشغول به فعال هستند که از این 36 انجمن، 26 انجمن در جشنواره حرکت شرکت کرده و آثار خود را ارسال نموده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار