با اعتبار 70 میلیون تومانی صورت گرفت
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: احداث خانه ژیمناستیک آپاژیم شهرداری قزوین با اختصاص مبلغی بالغ بر 70 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۴۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 16 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید وزیری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برپایی خانه ژیمناستیک آپاژیم شهرداری قزوین با همکاری بخش خصوصی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این خانه در خیابان نوروزیان شهر قزوین با اختصاص مبلغی بالغ بر 70 میلیون تومان برای ساخت و آماده‌سازی این مکان در نظر گرفته شده و امید است در آینده نه چندان دور بهره‌برداری شود.

وی به اهمیت ورزش در زندگی و جامعه اشاره و عنوان کرد: شهرداری قزوین تاکنون نقش مؤثری در گسترش فضاهای ورزشی شهر داشته که امیدواریم با گسترش سالن‌ها و مکان‌های ورزشی شاهد افزایش تعداد ورزشکاران شهر قزوین باشیم و علاوه بر این آحاد، مردم نیز به ورزش روی آورند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: کفپوش سالن ورزشی کوثر شهر قزوین با همکاری بخش خصوصی با اعتبار 80 میلیون تومان برای آسایش خاطر ورزشکاران و شهروندان قزوین در حال ترمیم است.

وزیری‌نژاد تصریح کرد: سالن ورزشی کوثر شهر قزوین در نخستین روز تیر ماه سال جاری در اختیار شهروندان و کارکنان شهرداری قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار