استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: ایحاد رقابت در بین نانوایان موجب افزایش کیفیت نان می‌شود.
کد خبر: ۲۴۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 18 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، فریدون همتی در جلسه شورای آرد و نان استان که با حضور دبیر و اعضاى کارگروه استان قزوین برگزار شد ضمن اشاره به نقش آموزش در پیشگیری از تخلفات احتمالی برخی از نانوایان، تقویت حس مسئولیت شرعی را از عوامل موثر در کاهش پرونده‌های تعزیراتی عنوان کرد.

وی افزود: ما باید با توسعه آزاد پزی و ایحاد رقابت در بین نانوایان سعی در کیفی سازی نان در سطح استان داشته باشیم که این امر مورد رضایت مردم و دولت محترم خواهد بود و برای رسیدن به نقطه یاد شده باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین نیز در ادامه این جلسه از طراحی مدل جدید در مکان یابی جغرافیایی واحدهای صنفی نانوایی” GIS " در استان قزوین برای نخستین بار در کشور و به عنوان استان پایلوت در این طرح خبر داد.

وی اضافه کرد: نسخه آزمایشی این طرح برای نخستین بار در کشور در اتحادیه نانوایان قزوین در حال تکمیل و اجرا است که با عملیاتی شدن این طرح امکان مکان‌یابی جغرافیایی واحدهای صنفی نانوایی در سطح استان قابل رصد و شناسایی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: دو موضوع آزاد سازی کامل سهمیه آرد و آزاد پزی و کیفی سازی نان از سیاست‌های ابلاغی دولت است که ماهم در استان به دنبال تحقق این برنامه هستیم.

پرزحمت ارتقاء سازکار نظارت بر عملکرد نانوایان را از راهکارهای اساسی و ضروری در تحقق اهداف تعیین شده دانست و افزود: باید با نظارت دقیق بر نحوه توزیع آرد و بازرسی از واحدهای نانوایی و آموزش آن‌ها از بروز تخلفات احتمالی در آینده جلوگیری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار