مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی مسائل زیست محیطی در پروژه قزوین – الموت – تنکابن رعایت شده است.
کد خبر: ۲۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 19 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین حامد مانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره پروژه راه قزوین – الموت – تنکابن اظهار داشت: در احداث راه قزوین – الموت – تنکابن تمامی مسائل زیست محیطی در نظر گرفته و رعایت شده است که این کار هزینه‌هایی را هم برای این سازمان در پی داشته است.

وی با اشاره به هزینه بالای اصلاح نقشه این پروژه افزود: همچنین برای حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از هدررفت انفال عمومی نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده که اصلاح نقشه این راه و احداث چند تونل اضافه بر نقشه اولیه از جمله این اقدامات است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه 92 کیلومتر از این پروژه در محدوده استان قزوین است عنوان کرد: این پروژه در استان قزوین 72 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با توجه به ملی بودن این طرح باید اعتبار مورد نیاز آن تأمین شود که در این زمینه استاندار با وزارت راه‌وشهرسازی رایزنی‌هایی نیز کرده است.

مانی‌فر تصریح کرد: با توجه به اینکه طول این مسیر 148 کیلومتر است و حدود 180 کیلومتر مسیر قزوین – تنکابن را کاهش داده و به دنبال آن در مصرف سوخت نیز صرفه‌جویی می‌شود روند اجرای این طرح باید تسریع شود.

وی احداث راه قزوین – الموت – کلاچای معروف به جاده رحیم‌آباد را از پروژه های بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: این پروژه نیز مورد رایزنی استاندار و وزارتخانه مطبوع بوده و بر ضرورت تسریع روند احداث آن تأکید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار به موقع زمینه اجرای طرح بر اساس برنامه زمان‌بندی فراهم شده و به‌زودی بتوانیم این پروژه را تکمیل و افتتاح کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار