استاندار قزوین طی نامه‌ای به مدیرعامل بانک صادرات ایران خواستار پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای طرح گازرسانی در قزوین شد.
کد خبر: ۲۴۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 21 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در نامه‌ای به اسماعیل لـله‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران خواستار پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات وام بانکی برای اجرای طرح گازرسانی به باقی‌مانده شهرها و روستاهای استان قزوین شد.

در بخشی از نامه استاندار قزوین خطاب به مدیرعامل بانک صادرات ایران آمده است: با توجه به مصوبه شورای اقتصاد مجوز سرمایه‌گذاری برای طرح گازرسانی به باقیمانده شهرها و روستاها از طریق خط لوله (C.N.G) و سایر روش‌ها به استناد قانون بودجه سال 1393 با زمانبندی سرمایه‌گذاری تا سال 1396 صادر شده که با استناد به آن مجوز أخذ تسهیلات وام بانکی در سال جاری به مبلغ 310 میلیارد ریال از طرف شرکت ملی گاز ایران به شرکت گاز استان قزوین ارائه شده است.

وی در ادامه نامه آورده است: با توجه به موارد یاد شده و مساعدت‌های انجام گرفته در استان قزوین موافقت بانک صادرات این استان برای ارائه تسهیلات به مبلغ 200 میلیارد ریال أخذ شده و همچنین مراتب برای تأیید و ارائه مجوزهای لازم به اداره‌کل اعتبارات بانک صادرات ایران ارسال شده است.

استاندار قزوین در بخش پایانی این نامه مطرح کرده است: با در نظر داشتن اهمیت تأمین نقدینگی برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهرها و روستاهای باقیمانده استان قزوین و اجرای پروژه‌های مذکور به عنوان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این استان دستور فرمایید نسبت صدور پرداخت تسهیلات به مبلغ 200 میلیارد ریال به شرکت گاز استان قزوین مساعدت لازم معمول شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار