رئیس حوزه هنری استان قزوین:
رئیس حوزه هنری استان گفت: نمایشگاه عکس دلارام با موضوع و محتوای نماز و نیایش به همت حوزه هنری قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۴۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 22 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین علی هوشمند در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان عمده فعالیت های دینی و فرهنگی حوزه هنری استان به تأسی از این ماه مبارک بیش از پیش رنگ مناجات و نیایش گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس نمایشگاه عکس دلارام با موضوع و محتوای نماز و نیایش به همت حوزه هنری استان قزوین در نماز جمعه این هفته شهر قزوین در تاریخ ۴ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری قزوین افزود: این نمایشگاه به صورت مجموعه ای و به همت عکاسانی که همگی از هنرمندان مستعد و متعهد استان قزوین هستند، برگزار می شود.

هوشمند همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس و اکران رایگان فیلم هنگامه در دبیرستان صدرا اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های عکس متناسب با موضوع رمضان در دیگر نقاط استان نیز از جمله برنامه های حوزه هنری استان قزوین در ماه مبارک رمضان است که بر همین اساس نمایشگاه عکس دیگری نیز با موضوع نماز و با رسالت اشاعه فرهنگ نماز از طریق بیان هنری در دبیرستان صدرا برپا شد.

وی در مورد برگزاری کارگاه های ادبی حوزه هنری نیز اظهار داشت: کارگاه ادبی «زبان در شعر و بیان» در این مرکز با استقبال علاقمندان برگزار شد و متعاقباً زمان برگزاری کارگاه های بعدی حوزه هنری نیز به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار