فرماندار تاکستان با انتقاد شدید از روند سیاسی‌کاری‌ها در استان قزوین عنوان کرد: اگر این روند سیاسی کاری ادامه پیدا کند، جابجایی‌ها به همتی استاندار قزوین نیز خواهد رسید.
کد خبر: ۲۵۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 24 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، 19 خرداد سال 93 ایرج حیدری در مراسمی از سوی روزبه استاندار وقت، به عنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان منصوب شد.

حیدری که پیش از این سابقه فرمانداری ویژه چابهار را داشت در همان ابتدای حضور خود با موجی از هجمه و حمله روبرو شد.

این هجمه نه تنها حیدری بلکه روزبه را نیز مورد لطف خود قرار داد  تا جایی که ناصر قوامی نماینده متحصن مردم قزوین در مجلس ششم و از سران اصلاح طلب استان در مصاحبه‌ای با ایلنا اظهار کرد: متاسفانه مدیری که توسط یکی از موفق‌ترین استانداران دولت تدبیر و امید یعنی اقای علی اوسط هاشمی برکنار شده به عنوان فرماندار منصوب گردیده که این امر مایه تأسف و نگرانی است.

قوامی در این مصاحبه خاطرنشان کرد: اگر این فرد توسط وزیر کشور به استاندار قزوین تحمیل شده و استاندار در این زمینه اختیاری نداشته، باید ایشان استعفا بدهند.

وی در ادامه این مصاحبه بیان کرد: برخی از دوستان اعتقاد و اصرار داشتند که باید با گذشت زمان عملکرد  استاندار را در زمینه میزان تحقق شعارها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید مورد ارزیابی قرارداد.

این حمله‌ها از سوی دیگر سران اصلاح‌طلب استان نیز ادامه پیدا کرد. این روند تا تغییر روزبه و حضور فریدون همتی استاندار جدید نیز ادامه پیدا کرد.

با حضور همتی و تغییر برخی فرمانداران از همان ابتدای کار شایعاتی در استان شنیده می‌شد که به حیدری گفته شده که استعفا دهد در غیر اینصورت برکنار خواهد شد.

مدت زیادی از عمر این شایعه نگذشت تا جایی که بعد از گذشت 7 ماه از حضور همتی در استان، مراسم تودیع حیدری فرماندار تاکستان فردا 5 تیرماه برگزار خواهد شد.

اما حیدری امروز 4 تیرماه در جمع برخی از رسانه‌ها که خبرگزاری تسنیم خبر آن را درج کرده است، برکناری خود را سیاسی کاری دانسته است.

وی در این گفتگو با اشاره به اینکه از ابتدای حضورم در تاکستان با سنگ‌اندازی‌های بسیاری از سوی جریان فتنه روبرو بوده‌ام تأکید کرد: این سنگ اندازی ها تا جایی بود که بعد از 2 سال خدمت فقط به جرم اصولگرا بودن برکنار شده‌ام و این با شایسته سالاری در تضاد است.

این فرماندار با بیان اینکه برخی‌ها در سخنرانی‌های خود تنها به جرم اصولگرا بودنم به تخریب دست می‌زدند، بیان کرد:  برخی افراد در استان قزوین به دلیل زیاده خواهی که دارند به دنبال منافع شخصی خود بوده که در این راستا منافع حزبی را بهانه کرده‌اند.

وی همچنین بیان کرده که هرکسی در برابر زیاده خواهی این افراد به‌ایستد برکنار خواهد شد، ادامه داده است: روزبه استاندار پیشین قزوین نیز به واسطه همین سیاسی کاری‌ها برکنار شد و اگر همین روند ادامه پیدا کند تا برکناری فریدون همتی استاندار جدید قزوین نیز ادامه خواهد داشت.

بدون شک از فردا برخی از رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب با در دست گرفتن همین مطالب بیان خواهند کرد که رسانه‌های اصولگرا از حیدری حمایت می‌کنند اما یک نکته حائز اهمیت است که هیچ گاه از سیاسی کاری نفعی برای این مردم نخواهد رسید.

همتی استاندار قزوین نیز در 7 ماه گذشته به خوبی نشان داده که سعی دارد با هدایت کردن استان به آرامش، اقدامات مفیدی را انجام دهد اما بدون شک بها دادن به برخی افراد ورشکسته سیاسی نه دتنها زمینه را برای پیشرفت استان فراهم نمی‌کند بلکه در بلند مدت عرصه را بر استاندار خدوم استان تنگ خواهد کرد.

برچسب ها: حیدری ، تاکستان ، برکناری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار