رئیس ایستگاه شماره ۷ سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: آتش نشانان قزوین یک حلقه مار یک و نیم متری را در شهرک شهید رجایی قزوین به دام انداختند.
کد خبر: ۲۵۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 25 June 2016
رضا امیری خسروبیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین از مشاهده یک حلقه مار در حیاط یک منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی قزوین خبر داده شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره ۷ (شهید مفتح) این سازمان به محل اعزام و پس از جستجو، موفق به دام انداختن این مار یک و نیم متری شدند.

وی تصریح کرد: چگونگی ورود اینگونه حیوانات خطرناک به داخل محدوده مرکزی شهر اغلب توسط خود شهروندان صورت می گیرد، بطوریکه بعضا مشاهده شده پس از مراجعت مردم از طبیعت یا باغ های اطراف شهر به منزل به وسیله اتومبیل و یا همراه با بارهای میوه جات و سیفی جات باغداران و کشاورزان این حیوانات به منازل داخل شهر راه پیدا می کنند، که ضروریست شهروندان دقت و بازبینی لازم را دراین خصوص داشته باشند.

گفتنی است از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون آتش نشانان قزوین موفق به دام انداختن بیش از ۵ حلقه مار سمی خطرناک از محدوده شهری قزوین شده و نسبت به رها سازی آن به دور از مناطق مسکونی در طبیعت اقدام کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار