استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: نماینده خبرگان رهبری در استان به عنوان بهترین پشتوانه معنوی برای مسئولان است و باید از این ظرفیت برای پیشبرد امور بخوبی استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۵۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 25 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی ظهر شنبه به منظور معارفه فرماندار جدید تاکستان ضمن سفر به این شهرستان با آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

فریدون همتی در این دیدار گفت: در نظام اسلامی مسئولیت ها ماندنی نیست و همواره باید آماده واگذاری آن به دیگران باشیم و در زمان تصدی خود با خدمت صادقانه، دین خود را به ولی نعمتان انقلاب ادا کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد:همه ما در نظام اسلامی خادم و نوکر مردم هستیم و باید دین خود را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم تا اعتماد مردم به نظام تقویت شود.

نماینده خبرگان رهبری پشتوانه مسئولان استان هستند

همتی با تشکر از حمایت آیت الله اسلامی از مسئولان استان گفت: وجود شخصیت برجسته ای چون نماینده خبرگان رهبری که افتخار استان و کشور هستند موجب دلگرمی همه ما مسئولان است و باید بتوانم از این ظرفیت برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

استاندار اظهارداشت: رهنمودهای آیت الله اسلامی برای ما و فرماندار راهگشاست و می تواند در موفقیت موثر باشد و از فرماندارجدید انتظار داریم ضمن همکاری و تعامل صمیمانه با نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در خدمت رسانی تلاش بیشتری کند.

موج خوش خدمتی در فعالیت مسئولان باید دیده شود

همتی گفت: موج خوش خدمتی باید در میان مسئولان دیده شود و مردم احساس کنند که خدمتگزاران آنها عزم جدی دارند تا با رفع مشکلات برای توسعه منطقه تلاش کنند.

استاندار قزوین ضمن تشکر از خدمات ایرج حیدری فرماندار سابق با معرفی سیاوش طاهرخانی به عنوان فرماندار جدید تاکستان اظهارداشت: انتخاب نیرویی توانمند و بومی که منطقه را می شناسد می تواند در توسعه شهرستان موثر باشد و از نماینده محترم خبرگان رهبری در تایید این انتخاب سپاسگزاریم و امیدواریم مدیر جدید بتواند با استفاده از رهنمودهای جنابعالی موفق عمل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار