دادستان عمومی و انقلاب قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با اشاره به رسوایی های اخیر در انتشار فیش های حقوقی برخی مدیران خاطر نشان کرد: بررسی فیش های حقوقی مدیران در دستگاه های دولتی در قزوین آغاز شده است.
کد خبر: ۲۵۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 26 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان بی عدالتی هایی که در چند ماهه اخیر در فضای رسانه ای منتشر شده است مبنی بر دریافت حقوق های کلان تصریح کرد: این فساد مالی مدت هاست که دامن گیر جامعه شده است و ربطی هم به دولت امروز و دیروز ندارد.

وی افزود: همه تلاش ما در قوه قضائیه این است که بدبینی و ناامنی را در جامعه از بین ببریم، اما مشاهده چنین اتفاقاتی نارضایتی را دزبین اقشار مردم گسترش می دهد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: در حال حاضر در حال پایش حقوقی مدیران در قزوین هستیم ولی تا کنون به موارد خاصی دست پیدا نکرده ایم.

حجت الاسلام نیارکی افزد: در صورتی که با موردی در این دست مواجه شویم حتما برخورد های جدی و بازدارنده خواهیم داشت.

وی همچنین عنوان کرد: از برملا شدن فیش های حقوقی کلان نگرانی ای نداریم و امیدواریم در صورتی که تخلفی از این دست وجود دارد حتما مشخص شود تا بتوانیم با متخلفین برخورد کنیم.

دادستان قزوین همچنین در پایان این گفت و گو بیان داشت: در واقع عدالت به معنای برابری حقوق در همه اقشار نیست اما باید تلاش شود تا تناسبی بین زحمت، تحصیلات و عنوان شغلی و میزان حقوق ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار