امام جمعه قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: متاسفانه تعدادی از مدیران در طول زمان خدمت خود چشمشان را بر روی مسائل حرام بستند و باید امروز به جای متهم کردن دیگران، متواضعانه از مردم به دلیل غصب بیت المال طلب حلالیت کنند.
کد خبر: ۲۵۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 26 June 2016
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین به دولتمردان توصیه کرد تا برای گماردن افراد در پست های مدیریتی و حساس بیشتر دقت کرده تا چنین سوء استفاده هایی از بیت المال صورت نگیرد.
وی در ادامه مهمترین هدف دشمن از اجرای برجام را بازکردن دروازه نفوذش به کشور ما دانست و گفت: با اجرای برجام تاکنون همه تحریم ها برجای خود باقی مانده است.
به گفته وی، مساله برجام نه تنها باعث برداشته شدن تحریم ها نشد بلکه باعث توسعه آنها نیز شده است.
امام جمعه قزوین یادآور شد: در گذشته رشد غنی سازی کشور سه درصد بود که قبل از برجام به 20 درصد هم رسید تا جایی که توانایی رساندن آن را با وجود دانشمندان خود به 60 درصد هم داشتیم اما امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن ما را در بین آسمان و زمین نگاه داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: دشمن ترفندهای خود را تا زمان انتخابات ادامه می دهد اما از هوشیاری بودن ملت ایران در همه احوال غافل است.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از خطبه های خود به عملکرد رژیم تحمیلی و اشغالگر غاصب بحرین اشاره و یادآور شد: سابقه اشغال گری آنها از سابقه اشغالگران قدس نیز بیشتر و جنایت های آنان نیز شباهت زیادی به جنایت رژیم صهیونیستی دارد.
وی با اشاره به سلب تابعیت آیت الله شیح عیسی قاسم توسط اشغال گران بحرینی، گفت: این عالم فرزانه در دل همه مسلمانان جهان جای داشته و همه شیفته آن عالم بزرگوار هستند اما رژیم مزدور بحرین امروز باعث سلب امنیت از مردم آن کشور شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در ادامه به فرا رسیدن شب های قدر و اهمیت آن اشاره و یادآور شد: باید سعی کنیم از این شب ها برای ذخیره آخرت خود استفاده کرده و برای آینده زندگی خود برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی از برخورد قاطع دستگاه قضائیه نسبت به مفاسد اجتماعی و اقتصادی قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز قدس از مردم مسلمان و روزه داران خواست تا با حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جواب قاطع و محکمی به جنایت های استکبار جهانی در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین بدهند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار