کبیری خبر داد:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین از توزیع مرغ منجمد در سطح استان برای کاهش قیمت مرغ تازه خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 26 June 2016
علی کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری تابناک از قزوین، اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم در حوزه مرغ تازه یکی از اصلی‌ترین علت‌های افزایش قیمت است.
وی کاهش میزان جوجه ریزی در ماه جاری به نسبت ماه‌های گذشته را علت دیگر افزایش قیمت مرغ تازه دانست و افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، روند افزایشی قیمت، کاهش پیدا خواهد کرد و تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد کاهش قیمت مرغ تازه خواهیم بود.
کبیری با اشاره به اینکه صبح امروز برای بررسی و کنترل قیمت مرغ جلسه ستاد تنظیم بازار تشکیل شده است، عنوان کرد: توزیع مرغ منجمد برای کنترل بازار از فردا در سطح استان آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: از فردا تا پایان ماه مبارک رمضان و با توجه به نیاز بازار، مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5 هزار تومان در سطح استان توزیع خواهد شد.
گفتنی است در چند روز اخیر بازار مرغ در سطح استان شاهد افزایش قیمت بوده است تا جایی که هر کیلو مرغ در صبح روز یک شنبه به قیمت 7950 تومان به فروش رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار