امنیت پایدار قزوین نتیجه تعامل پلیس و قوه قضاییه استخبرگزاری فارس:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مجموعه قوه قضائیه و پلیس با تعامل و هماهنگی، همپوشان اقدامات همدیگر بوده و باعث ایجاد امنیت پایدار در استان شده‌اند.
کد خبر: ۲۵۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 26 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار مهدی محمودی ظهر امروز در دیدار با دادستان عمومی استان قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع)، گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: اقدامات بسیار زیاد و مشقت‌باری برای برقراری عدالت توسط دستگاه قضائی در جامعه انجام می‌شود که وظیفه داریم از زحمات این عزیزان تقدیر کنیم.

وی برقراری امینت و توسعه عدالت در جامعه را دو مولفه اصلی برای تحقق سعادت و ترقی جامعه دانست و ادامه داد: عمده مردم استان دین‌دار و قانونگرا، دارای هنجارهای مثبت هستند لیکن افرادی نیز پیدا می‌شوند که از تربیت مناسبی برخوردار نبوده و از نظر فردی و اجتماعی قانون گریز هستند که به تبع آن قوه قضائیه باید با اقدام قاطعانه و موثر با آنان برخورد کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: مجموعه قوه قضائیه و پلیس با تعامل و هماهنگی، همپوشان اقدامات همدیگر بوده و تکمیل کننده آن هدفی هستند که مجموعه قضائی امنیتی به دنبال آن است و به تنهایی مانند کبوتری هستند که یک بال بیشتر ندارد.

محمودی با بیان اینکه نتیجه این یکدلی و هماهنگی و صمیمیت موجود در بین دستگاه‌های استان امنیت پایداری است که حاصل شده، تصریح کرد: در مقابله با مجرمان و هنجارشکنان از طرفی پلیس به پشتیبانی دستگاه قضائی دلگرم است و از طرفی با تکمیل سریع پرونده‌ها، دستور قضائی به موقع صادر می شود و در نهایت با مجرمان برخورد سریع و به موقع صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: برقراری امنیت و توسعه عدالت دو مولفه اصلی برای تحقق سعادت و ترقی جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن هفته قوه قضائیه وظیفه دانستیم که با دیدار مسئولان ارشد قضائی استان ضمن تبریک این هفته، اعلام کنیم که همچنان در کنار دستگاه قضائی با شدت و قوت برای برخورد با جرایم و ناهنجاری ها آماده انجام وظایف هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار