مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: مشترکین برق دیماندی در صورت امضاء تفاهم نامه و کاهش مصرف در زمیان اوج بار از پاداش مناسبی برخوردار می شوند.
کد خبر: ۲۵۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 26 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سعید بهادیوند چگینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: به منظور جلب همکاری مشترکین تجاری و بر اساس دستورالعمل مربوطه در اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق در تابستان امسال نسبت به پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی اقدام لازم صورت گرفته است.

وی افزود: برای جلوگیری از خاموشی در تابستان امسال شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین آمادگی دارد با مشترکین تجاری تفاهم نامه همکاری امضاء کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: بر اساس مفاد این تفاهم نامه در صورت همکاری مشترکین تجاری از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه و کاهش مصرف در ساعات اوج بار از ساعت( ۱۹ تا ۲۱ ) پاداش بهای انرژی و بهای قدرت با توجه به جدول پیش بینی شده به مشترکین همکاری کننده پرداخت می شود.

چگینی یادآورشد: مشترکین تجاری می توانند با بکار بستن راهکارهای کاهش مصرف برق از جمله استفاده از لوازم برقی دارای برچسب انرژی و استاندارد، استفاده از روشنایی استاندارد متناسب با فضا و محیط با استفاده ازلامپ های کم مصرف و LED و استفاده از لوازم کاهش دهنده مصرف برق مانند تایمر، دیمر و استفاده نکردن از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اوج بار(۱۹ تا ۲۱) تا میزان ۲۰ درصد در مصرف برق خود صرفه جویی کنند.

وی بیان کرد: مشترکین تجاری می توانند برای دریافت فرم و انعقاد تفاهم نامه به مدیریت های برق در قزوین و ادارات اقماری در شهرستانهامراجعه کنند.
برچسب ها: بهادیوند ، بررق ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار