فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با فعال کردن واحدهای نیمه تمام صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار می توانیم ضمن پیشگیری از وقوع جرم به کاهش تشکیل پرونده در محاکم قضایی در این شهرستان کمک کنیم.
کد خبر: ۲۵۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 26 June 2016
به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش طاهرخانی ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان تاکستان با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: اگر آموزه های دینی را در زندگی بکار گیریم شاهد کاهش مرجعه مردم به محاکم و کم شدن تشکیل پرونده های قضایی خواهیم بود.

طاهرخانی افزود: با توجه به بالا بودن میانگین درآمد و زمان طولانی در اوقات فراغت مردم شهرستان باید با تعامل و همکاری دستگاه اجرایی و قضایی ضمن هدفمند کردن اوقات فراغت زمینه های وقوع جرم را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: هرچقدر به سمت قانون مداری و عدالت برویم ضمن ایجاد اعتماد و رفاه برای مردم می توان امیدوار بود که آوازه کشور اسلامی در سایر نقاط نیز منتشر شود.

در ادامه امیر جعفر تقی پور رئیس دادگستری شهرستان تاکستان با بیان تاثیر بیکاری در وقوع جرم اظهارداشت: ایجاد اشتغال رابطه مستقیمی با کاهش میزان جرم در جامعه دارد و اگر بتوانیم واحدهای صنعتی نیمه تمام را فعال کنیم گام ارزشمندی در مسیر رفع بیکاری و کاهش جرائم در شهرستان برداشته ایم.



تقی پور تصریح کرد: از فرماندار جدید تاکستان انتظار داریم زمینه تعامل مسئولان شهرستان و استفاده از ظرفیت کامل کارخانه های مستقر در این منطقه را فراهم کنند تا بتوانیم در مسیر جامعه ای سالم حرکنت کنیم.

فرزین افروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان هم با بیان کاهش سالانه جرایم از رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی خبر داد.

افروز تصریح کرد: در انتخابات گذشته با کاهش ۳۵ درصدی جرایم انتخاباتی روبرو بودیم که این موفقیت با تعامل تمامی دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم محقق شد.

وی گفت: بیشترین آمار جرایم در شهرستان مربوط به فصول بیکاری است و اگر برای این ایام تدبیر کنیم می توان از وقوع جرائم جلوگیری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار