مدیرکل انتقال خون قزوین عنوان کرد
مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: 356 نفر در شب 21 ماه رمضان سال جاری به پایگاه‌های انتقال خون این استان مراجعه کرده و 273 نفر موفق به اهدای خون شدند.
کد خبر: ۲۵۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 28 June 2016
محمدحسین برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تحلیل آماری اهدای خون در شب بیست‌ و‌ یکم ماه رمضان سال جاری اظهار کرد: در این شب 253 نفر به پایگاه‌های انتقال خون شهرستان قزوین مراجعه کرده که از این آمار 190 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

وی افزود: در شب 21 ماه رمضان سال جاری 113 نفر به صورت مستمر به پایگاه‌های انتقال خون شهرستان قزوین مراجعه کرده و 14 نفر از این آمار مربوط به بانوان است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه پایگاه انتقال خون شهرستان تاکستان در ایام ماه مبارک رمضان فعال است علاقمندان اهدای خون برای احیای امر خداپسندانه به این پایگاه‌ها مراجعه کرده‌اند.

برادران عنوان کرد: در شب بیست‌ویکم ماه رمضان 103 نفر به پایگاه انتقال خون شهرستان تاکستان مراجعه کرده و از این میزان 83 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

این مسؤول گفت: از مجموع مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون شهرستان تاکستان 38 نفر به صورت مستمر بوده و پنج نفر مربوط به بانوان است.

* افزایش 25.8 درصدی مراجعه کنندگان اهدای خون در شب 21 ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان قزوین به مجموع مراجعه‌کنندگان اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون قزوین و شهرستان تاکستان پرداخت و یادآور شد: 356 نفر به این پایگاه‌ها مراجعه کرده و 273 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

برادران گفت: در آمار اهدای خون 25.8 درصد افزایش مراجعه کنندگان و 14.7 درصد از آمار اهداکنندگان موفق به اهدای خون شده‌اند.

این مسؤول به تحلیل آماری اهدای خون سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال جاری اشاره و تصریح کرد: میزان مراجعه افراد به پایگاه‌های انتقال خون طی شب 21 ماه رمضان برابر 192 نفر بوده که از این میزان 166 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین مطرح کرد:‌ همچنین 91 نفر به صورت مستمر و هفت نفر از بانوان به پایگاه‌های انتقال خون قزوین در شب 21 ماه رمضان سال گذشته مراجعه کرده‌اند.

برادران تصریح کرد: در شهرستان تاکستان نیز آمار مراجعه‌کنندگان، میزان موفقیت افراد در اهدای خون و میزان حضور مستمر افراد به ترتیب برابر 91، 72 و 28 نفر بوده است.

وی اضافه کرد:‌ طی سال گذشته مجموع 283 نفر به پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین مراجعه کرده و از این میزان 238 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین تصریح کرد: میزان مشارکت افراد به صورت مستمر در اهدای خون برابر 119 نفر و میزان حضور بانوان برابر هفت نفر بوده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار