مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از 8 تیر ماه 95 ثبت سفارش الکترونیکی کتب درسی پایه اول ابتدایی در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۲۵۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 28 June 2016
سالار قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، ثبت الکترونیکی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی آغاز شد.

وی افزود: ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از 8 تیر ماه آغاز شده است و والدین و مدیران مدارس می‌توانند جهت ثبت سفارش انفرادی و یا گروهی اقدام کنند، البته ثبت سفارش کتب درسی پایه اول ابتدایی منوط به داشتن دفترچه سنجش سلامت و ثبت نام در سامانه سناد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: برای ثبت سفارش کتب درسی می‌توان از طریق سامانه الکترونیکی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com  اقدام کرد.

قاسمی تصریح کرد: انتظار می‌رود تا مناطق و مدارس نسبت به اطلاع‌رسانی جامع و فرهنگ سازی برای خانواده‌ها و سطوح و اقشار مختلف در سطح استان اقدام کنند.
این مقام مسئول اضافه کرد: ثبت و توزیع الکترونیکی کتب دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی در راستای توسعه دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی و نیز نظارت بر روند توزیع کتب درسی انجام می‌گیرد.

وی تأکید کرد: برای دانش‌آموزان پایه دوم لغایت ششم ابتدایی نیز می‌توان از 20 تیر ماه با ورود به سایت سفارش کتب درسی نسبت به ویرایش اطلاعات آنها اقدام کرد و همچنین از اوایل مرداد ماه برای دانش‌آموزان جا مانده می‌توان نسبت به ثبت سفارش اقدام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار