رئیس پلیس آگاهی استان قزوین:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری دو سارق زور گیر در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 28 June 2016
به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ  آرش مرادی در این باره اظهار کرد:  ماموران انتظامی کلانتری  ۱۴ مینودر پس از کسب  خبر زور گیری از خانمی توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید بلافاصله  به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران  کلانتری، خودرو  مورد نظر را در بلوار امام علی (ع) مشاهده و سریعا دستور ایست صادر که خودرو بدون توجه به ایست پلیس  به مسیر خود ادامه که نهایتا  با هماهنگی صورت گرفته سواری پراید، توسط گشت دیگر پلیس  متوقف  ودو نفر یک زن و یک مرد  دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: سارقان زور گیر که پس از سوار کردن خانمی به عنوان مسافر با تهدید چاقو قضد اخاذی از وی را داشتند که با فریاد کمک خواهی از مردم، شهروندان بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را با پلیس در میان که در اقدام ضربتی ماموران انتظامی سارقان دستگیر شدند.

وی ادامه داد:  با انتقال سارقان زور گیر به پلیس آگاهی استان تحقیقات کارآگاهان از زورگیران برای کشف سرقت های انجام شده توسط آنان ادامه دارد.

سرهنگ مرادی از شهروندانی که  در استان به این شیوه وشگرد مورد زورگیری واقع شده اند خواست برای پی گیری شکایت خود هر چه سریع تر به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار