امروز صورت گرفت
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم با حضور معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 28 June 2016
سعید رحیمی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: در راستای تربیت حافظان قرآن و انس هرچه بیشتر با این کتاب آسمانی، طرح مجازی حفظ قرآن کریم در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برای نخستین بار اجرا می شود.
 
وی ادامه داد: آیین افتتاح این طرح عصر امروز هشتم تیر ماه با حضور حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئولان استانی در دارالقرآن نورالثقلین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: ثبت نام در این طرح قرآنی آغاز شده است و سهمیه در نظر گرفته شده برای این طرح نیز 250 نفر است که البته در صورت استقبال بیشتر مشکلی در بحث ثبت نام وجود ندارد.
 
وی عنوان کرد: در این طرح کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود و مدت دوره یک ساله است و در پایان هر سال آزمونی از افراد شرکت کننده گرفته شده و در صورت موفقیت و کسب حداقل نمره 70 در آزمون کتبی و شفاهی به آنها مدرک اعطا می شود و افراد می توانند در صورت قبولی در هر جز قرآن کریم به مرحله حفظ جز بعدی راه یابند.
 
رحیمی خاطر نشان کرد: در این طرح فقط بانوان می توانند ثبت نام کنند و مربیان در نظر گرفته شده برای این طرح نیز مربیان خانم هستند و برای آقایان این طرح در آینده راه اندازی خواهد شد.
 
وی یادآور شد: راه اندازی سیستم حفظ مجازی قرآن در واقع اقدامی در راستای تسهیل امر حفظ قرآن کریم قرن است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت حافظان قران امیدواریم با این اقدام شاهد افزایش تعداد حافظان قرآن کریم باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار