دبیر بنیاد ملی عفاف و حجاب در استان قزوین با اشاره به آسیب های ماهواره برای خانواده ها عنوان کرد: بدنبال افزایش سواد رسانه ای در جامعه هستیم.
کد خبر: ۲۵۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 06 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فاطمه محمدبیگی با بیان اینکه ماهواره مخربترین عامل برای بنیان و کیان خانواده است، عنوان کرد: برای مبارزه با این عامل خطرناک باید بدنبال افزایش دانش مردم باشیم.
وی با اشاره به اینکه افزایش سواد رسانه ای میتواند مردم را با حجم تخریب ماهواره آشنا کند تأکید کرد: بنیاد ملی عفاف و حجاب در استان قزوین در تلاش است تا بتواند با ایجاد یک هم افزایی در بین دستگاه ها اقدامات مناسبی را در این زمینه داشته باشد.
محمدبیگی از بنیاد به عنوان نخ تسبیح یاد کرد و ادامه داد: این مجموعه در تلاش است تا به عنوان یک نخ تسبیح نقش مثبتی را در ایجاد انسجام بین دستگاه های متولی در حوزه عفاف و حجاب ایفا کند.
وی که در آستانه هفته عفاف و حجاب سخن می گفت: برنامه های هفته عفاف و حجاب در استان قزوین با هدف حفظ کرامت‌های انسانی برپا خواهد شد.
دبیر اجرایی کارگروه عفاف و حجاب استان قزوین با تأکید بر اینکه این برنامه ها از 18 تیر آغاز خواهد شد و تا 24 تیرماه ادامه دارد، بیان کرد: تمام ایام این هفته به یک اسم نامگذاری شده و سعی خواهد شد برنامه های هر روز نیز با نام آن روز تناسب داشته باشد.
وی اظهار کرد: روز حجاب و عفاف تاج بندگی، میراث انبیاء الهی، روز حجاب و عفاف، امنیت و آرامش، احترام به حقوق شهروندی، روز حجاب و عفاف، هوریت، خودباوری فرهنگی، روز حجاب و عفاف، تولید و مصرف پوشش عفیفانه، روز حجاب و عفاف، کاهش طلاق، کنترل آسیب‌های اجتماعی و ر روز حیا، عفاف غیرت، حافظ خانواده  به ترتیب عناوین این هفته را تشکیل میدهند.
محمدبیگی یکی از مهم ترین برنامه های این هفته را برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه به همت جهاد دانشگاهی قزوین از 22 الی 24 تیرماه در نگارخانه فرهنگسرای بانو برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند از ساعات ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی برگزاری ششمین نمایشگاه حجاب برتر و برگزاری تجمع بزرگ دفاع از حریم خانواده را از دیگر برنامه های این هفته بر شمرد و بیان کرد: این برنامه به همت بسیج جامعه زنان از  ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ روز ۲۱ تیرماه در پارک الغدیر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار