معاون عمرانی استانداری قزوین از تردد بیش از 506 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین در نخستین روز از تعطیلات تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 07 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون عمرانی استانداری قزوین در گفتگویی با بیان این خبر اظهار کرد: در روز 16 تیرماه بیش از 506 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان قزوین تردد کرده و عبور آنها ثبت شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین حجم عبور این خودروها در محور قزوین به کرج بوده است، محور قزوین به رشت را نیز از دیگر محورهای پرترافیک نام برد.
حبیبی با تأکید بر اینکه تمامی محورهای استان مجهز به دوربین های کنترل سرعت هستند، بیان کرد: تمامی محورهای خروجی و ورودی استان با انواع دوربین های ترافیکی از جمله دوربین کنترل سرعت تصویری چک و کنترل می شوند.
این مسئول با تأکید بر اینکه دستگاه های خدمات رسان و امدادی آماده خدمات رسانی به مسافرین هستند، تأکید کرد: عوامل راهداری، هلال احمر، اورژانس، امدادخودرو و کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس راه با تمامی توان و استعداد در محورهای استان مستقر هستند.
معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد : هم اکنون محورهای استان قزوین با 29 دوربین کنترل سرعت که به تازگی در محورها نصب شده است کنترل می شوند.
گفتنی است با آغاز تعطیلات عید سعید فطر، موج جدیدی از مسافرت ها از سوی استان های همجوار استان آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار