مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان با درخشش تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۵۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 07 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 لایپزیک آلمان با کسب 13 مقام توسط ایران پایان یافت و تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پرافتخارترین تیم مسابقات شناخته شد
در این مسابقات که بزرگترین و معتبرترین رقابت رباتیک جهان محسوب می شود، نمایندگان ایران پس از سه روز رقابت با رقبای سرسخت خود توانستند با کسب 13 مقام به کار خود پایان دهند.
همچنین تیم MRL  دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز که یکی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها بود توانست 6 عنوان را کسب و به عنوان پرافتخار ترین تیم این مسابقات معرفی شود.
موسی خانی رییس کمیته ملی ربوکاپ با اعلام این خبر عنوان کرد: نیز تیم ربات فوتبالیست سایز کوچک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانست در مسابقات بخش بزرگسال یا دانشجویی عنوان قهرمان جهان را از آن خود کند.
وی بیان کرد: در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد نیز در رقابت اصلی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب مقام نخست، قهرمانی جهان را از آن خود کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به درخشش خوب نمایندگان ایران تأکید کرد: در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد در شاخه توسعه زیر ساخت تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام نخست رسید. این تیم مقام اول بخش رقابت فنی را نیز به خود اختصاص داد.
رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران گفت: در لیگ امدادگر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اختلاف 8 امتیاز پس از نماینده تایلند، نایب قهرمان شد. این تیم در بخش رقابت فنی به مقام نخست دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار