کارمندان یک دستگاه دولتی دیگر در استان قزوین با تجمع، نسبت به سیاست های مدیریتی، مدیرکل خود اعترا ض کردند.
کد خبر: ۲۵۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 09 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، بنا به برخی اخبار رسیده از استان و همچنین خبر روزنامه محلی ولایت استان قزوین کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که به سیاست‌های ابراهیمی پاک مدیرکل جهاد کشاورزی خود اعتراض دارند با تجمع در محوطه این سازمان، اعتراض خود را اعلام کرده اند.
گویا کارمندان در این اعتراض ها خواستار رسیدگی به عملکرد مدیرکل خود از سوی دستگاه های نظارتی و همچنین وزارت جهاد کشاورزی بوده اند. معترضین معتقد هستند سیاست‌ها و روند مدیریتی این مدیرکل پ، زمینه ساز تضعیف بخش کشاورزی شده است.
اعتراض به  نحوه جابجایی و چینش مدیران دستگاه بخش عمده ای از اعتراضات را در این اداره کل شامل می شوند. معترضین روند انتصاب ها را با تخلف همراه می دانند و خواستار رسیدگی مسئولین بوده اند.
همچنین روزنامه ولایت به نقل از منبع خود که گویا نخواسته نامش فاش شود اعلام کرده تعدادی از کارمندان این سازمان با حضور در وزارت خانه اعتراض خود را به گوش مسئولین وزارتخانه نیز رسانده و خواستار پیگیری اعتراضات هستند.
وی تاکید کرد: تعداد 17ـ18 نفر از همکاران سازمان حضورا به وزارتخانه جهاد کشاورزی در تهران رفته‌اند تا این مشکل را حل کنند.
این در حالی است که ابراهیمی پاک نیز در چند روز اخیر به دلیل بیماری قلبی در بیمارستای در تهران بستری شده است.
اما اعتراض به روند مدیریتی یک مدیرکل در استان قزوین در دولت یازدهم برای نخستین بار نیست که روی می دهد. پیش از این نیز تعداد قابل توجهی از کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به نحوه مدیریتی مدیرکل سابق این اداره اعتراض کرده و خواستار برکناری وی شده بودند.
این کارمندان با حضور در حراست مجموعه و تجمع در آن خواستار پیگیری مطالبات و اعتراض ها بودند . حجم اعتراضات کارمندان، جامعه هنری و همچنین بخش عمده ای از مسئولین استان از جمله استاندار و نماینده وملی فقیه باعث برکناری احمدی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار