مدیرکل آموزش و پرورش قزوین مطرح کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تعداد 39 مدرسه و 403 کلاس در استان برای اسکان موقت فرهنگیان و مسافران اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۲۵۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 09 July 2016
به گزارش تابناک از قزوبن به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد اسکان تابستان سال 95 استان قزوین اظهار کرد: بالغ بر 3 هزار و 122 نفر شامل 2 هزار و 785 فرهنگی و 364 غیرفرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش این استان اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: به منظور رفاه حال مسافران به ‌ویژه فرهنگیان در فصل تابستان 95 آموزش و پرورش این استان تعداد 39 مدرسه و 403 کلاس برای اسکان موقت فرهنگیان و مسافران اختصاص داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین مطرح کرد: در فصل تابستان سال جاری، 16 پایگاه ستاد اسکان در این استان دایر است و مدارس زیر پوشش ستاد اسکان به چهار دسته شامل مدارس گروه ویژه 67 کلاس، مدارس گروه الف 158 کلاس، مدارس گروه ب 59 کلاس و مدارس گروه ج 119 کلاس تقسیم می‌شوند که آماده ارائه خدمات به میهمانان هستند.

قاسمی ادامه داد: آموزش و پرورش استان قزوین همواره سعی کرده است تا در موضوع اسکان هر سال بهتر از سال گذشته فعالیت کند و عملکرد بسیار مطلوبی را در سطح این استان داشته باشد که امیدواریم امسال نیز خدمات مطلوب‌تری را ارائه کنیم.

این مسؤول با اشاره به امکان رزرو اینترنتی محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش تصریح کرد: فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان‌‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر، نسبت به دریافت معرفی‌نامه برای اسکان اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: اسکان موقت فرهنگیان در این استان از 5 تیر ماه سال جاری آغاز شده است و تاکنون بالغ بر 781 خانوار شامل 695 خانوار فرهنگی و 91 خانوار غیر فرهنگی از مراکز اسکان آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند.

قاسمی تکریم میهمانان را از نکات مهم در اسکان موقت فرهنگیان خواند و عنوان کرد: شهر قزوین پیشینه تاریخی خوب و فراوانی دارد، باید همگی به خصوص عوامل اجرایی ستاد و مراکز اسکان در شناساندن این شهر و استان به میهمانان نوروزی سعی و تلاش وافری به عمل آورند.

وی با اشاره به ابتکار آموزش و پرورش استان قزوین در راه‌اندازی موزه فرهنگ و آموزش در قزوین گفت: موزه فرهنگ و آموزش با نمایش تاریخ صد ساله آموزش و پرورش این استان، مکان خوبی برای بازدید گردشگران و میهمانان استان قزوین است.

گفتنی است، موزه فرهنگ و آموزش در قزوین خیابان شهید انصاری، کوچه شهید توسلی، روبروی پارکینگ بزرگ بازار واقع شده است و همه روزه از ساعت 8 تا 13 آماده ارائه خدمات به مراجعان و بازدیدکنندگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار