شهردار قزوین در دور جدیدی از انتصابات خود نسبت به جابجایی برخی از مدیران و مشاوران خود اقدام کرده است.
کد خبر: ۲۵۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین در دور جدیدی از انتصابات در شهرداری نسبت به تغییر برخی از مدیران، معاونین و مشاوران خود اقدام کرده است.
در اولین انتصاب، نصرتی مهدی کاظمی را که پیش از این مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين بود به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری. منصوب کرده است.
نصرتی همچنین در انتصابی دیگر محمد علمی، مديرعامل سازمان عمران شهرداري را نیز به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی منصوب کرد.
همچنین در این تغییرات سلیمانی بهرامی نیز از کارخانه آسفالت راهی سازمان عمران شد و به جای علمی نشست.
مظفری نیز سرپرست سازمان پارکها و فضای سبز شد و اصغر اللهیاری که پیش از این مشاور امور ایثارگران شهردار بود با حفظ مسئولیت سرپرست سازمان ارامستانها شد.
عبدالرضا تبسمی، سرپرست قبلی حوزه مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین  نیز دبیر کارگروه  گردشگری و اسماعیل صفری نیز به عنوان سرپرست مدیریت املاک منصوب شد.
امید رحمانی نیز همچنین جایگزین تبسمی شد و به عنوان سرپرست حوزه مدیریت سرمایه گذاری کار خود را آغاز کرد.
 غلامرضا ابراهیمی هم با حکم نصرتی سرپرست ۱۳۷  و کاشی پزها هم راهی کارخانه آسفالت شد تا به عنوان مدیر کار خود را در این شرکت آغاز کند.
 مسعود حق لطفی  هم مشاور فنی و عمرانی شهرداری و عضو هیات مدیره سازمان عمران شد و  حمیدرضا الموتی نیز با حکم نصرتی  مشاور خدمات شهری شد.
گفتنی است خانم قدیری نیز  از سوی نصرتی به عنوان مشاور  امور اجتماعی و بانوان شهرداری منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
خدا به داد مردم برسه.‏این همه جوان تحصیل کرده حتی داخل شهرداری وجود داره بعد از بعضی از این اشخاص که خداییش نه تحصیلات دارند و ... ( البته روابط دارند ) استفاده شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار