مردم از بی‌عدالتی و تبعیض رنج می‌برند نه از نداری نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین گفت: آن چیزی که موجب رنجش خاطر مردم می‌شود، تبعیض، بی‌عدالتی و برخوردهای دوگانه است نه نداری و باید برخورد با این موضوع در دستور کار جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۲۵۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره‌کل بهزیستی استان قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای ساماندهی محرومین باید بر روی انسانیت، کرامت، صداقت و عدالت سرمایه‌گذاری کرده و تحقق این هدف اساسی را با جدیت روزافزون دنبال کنیم.

وی ترویج عفت را یکی از شاخصه‌های مهم در تحقق عدالت اجتماعی دانست و با تأکید بر این که عفت تنها رعایت حجاب نیست، تصریح کرد: شخصی که عفیف است هیچگاه حاضر نمی‌شود حقوق میلیونی دریافت کند، در حالی که عده‌ای در فقر زندگی می‌کنند و نیازمند شغل و درآمد هستند.

امام‌ جمعه قزوین به بیان چند نمونه از زندگی سخت و مشقت‌بار فقرا در استان اشاره و تأکید کرد: متأسفانه به خاطر شرایط بد اقتصادی برخی از مردم استان به نان شب هم محتاج هستند.

عابدینی تجمل‌گرایی را یکی از آفت‌های جدی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم معرفی و خاطرنشان کرد: اگر بگوییم ما دغدغه فقرا را داریم اما عملاً خودمان اهل بریز و بپاش باشیم، کاری پیش نخواهد رفت و این تناقض یقیناً اعتماد مردم را نیز سلب و آنها را نسبت به مسئولان ناامید خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه اگر مسئولان عنوان می‌کنند که دغدغه محرومان را دارند، باید در عمل نیز همانگونه باشند، ادامه داد: اگر مردم این هماهنگی در حرف زدن‌ها را در عمل مشاهده کنند، امیدوار خواهند شد و این روحیه امید اثر مثبتی در پیشرفت کشور خواهد داشت.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین تبعیض را ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها دانست و یادآور شد: آن چیزی که موجب رنجش خاطر مردم می‌شود، تبعیض، بی‌عدالتی و برخوردهای دوگانه است نه نداری و باید برخورد با این موضوع در دستور کار جدی قرار گیرد.

عابدینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند مسئولیت‌هایی که برعهده می‌گیرند حتماً صلاحیت و شایستگی آن را داشته باشند تا اصل شایسته سالاری رعایت شود.

وی با تأکید بر اینکه به خاطر سیطره قدرت‌طلبی برخی‌ها نمی‌گذارند عدالت در استان ما اعمال شود، اضافه کرد: متأسفانه در استان قزوین مشکل رعایت عدالت داریم و اگر عدالت در این استان رعایت شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین بر هم‌افزایی و تعامل بین بهزیستی و کمیته امداد تأکید کرد و گفت: باید با برگزاری جلسات، هم‌افزایی و تعامل بیشتری بین بهزیستی و کمیته امداد به وجود بیاید تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.

در ابتدای این دیدار حسین افشارمقدم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده در این اداره کل را ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م ش ق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
سلام حاج آقای عابدینی بزرگوار اینگونه بی عدالتی ها در سازمان جهادکشاورزی استان قزوین هم وجود دارد مدیران و کارشناسان ۳۵٪ افزایش حقوق را از یکم فروردین ماه ۹۵ دریافت کرده اند یعنی از ۷۲۰ نفر کارکنان ۱۶۲ نفر که افراد ضعیف و زحمت کش هستند با سابقه کار ۲۰ سال به بالا تا این تاریخ یک ریال هم دریافت نکرده اند آیا مگر این افراد زن و بچه ندارند حتی خیلی از این افراد مستاجر هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار