رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین صبح امروز در سکوت خبری تودیع شد.
کد خبر: ۲۵۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 13 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد مهدوی نیری، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین در شرایطی که تنها یک سال و دو ماه از معارفه اش میگذشت صبح امروز به یکباره و بدون اطلاع اصحاب رسانه استان تودیع شد.
در این مراسم که صبح امروز در محل دانشگاه جامع علمی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، محمد مهدوی نیری در سکوت خبری جای خود را پیمان دانشکار آراسته داد.
این تودیع در حالی در سکوت خبری و به یکباره برگزار شد، که چندی پیش میزانی رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین نیز در همین شرایط و به یکباره تودیع شد .
بدون شک تغییر در فضای مدیریتی دانشگاه های استان امری اجتناب ناپذیر است اما روند این تغییرها و نحوه آن جای سوال دارد. تغییر مدیر دو دانشگاه استان قزوین در کمتر از یک ماه و آن هم به صورت یکباره به نفع فضای علمی استان قزوین نخواهد بود و در سوی دیگر نیز بی انگیزگی و بی رغبتی را در بین مدیران استان ایجاد خواهد کرد.
فضای علمی برای پیشبرد کار خود به نشاط و انگیزه مدیران خود احتیاج دارد و این روند مانع بزرگی برای حرکت رو به جلوی دانشگاهیان در استان خواهد بود.
استانداری نیز در این بین بی تأثیر نخواهد بود . تکریم مدیرانی که قرار است به هر دلیلی مسند مسئولیت را به دیگری واگذار کنند امری واجب است و باید به یک مطالبه  تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار