محمد مهدوی نیری با بیان اینکه بخشی از هر تغییر در استان رنگ و بوی سیاسی دارد، گفت: بعید میدانم تغییر به‌یکباره مدیران پیام نور و علمی کاربردی در یک راستا باشد.
کد خبر: ۲۶۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در یک ماه اخیر دو تغییر در دانشگاه های استان ایجاد شد و مدیران دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی استان قزوین در سکوت کامل خبری تغییر کردند.
محمد مهدوی نیری رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین که روز گذشته و به یکباره تودیع شد  در گفت‌‍وگویی با تابناک در این رابطه اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی احساس کرد نیاز به تغییر و تحول در استان است و در همین راستا نیز این تغییر صورت گرفت.
وی افزود: در طی این یک‌سال که خدمتگزار دانشجویان استان بودم بیشتر از توان خودم وقت گذاشتم و به لطف خدا احساس میکنم کارنامه قابل قبولی داشتم.
این مسئول با بیان اینکه در روزهای نخست خیلی ها گفته بودند که در استان زیاد نباید در معرض دید بود و تلاش کرد؛ عنوان کرد: من هیچ وقت به این گفته ها توجهی نکردم و با جان و دل و بیشتر از توان خود در خدمت استان قزوین و دانشجویان علمی کاربردی بودم.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر تغییر خود را سیاسی می دانید، بیان کرد: بدون شک بخشی از هر تغییر در استان قزوین مخصوصا در پست های استانی سیاسی است و نمیتوان بخش سیاسی آن را نادیده گرفت اما من خود افتخار میکنم که در خدمت دولت تدبیر و امید بوده ام.
رئیس سایق دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین تصریح کرد: معتقدم نه تنها در حد خودم بلکه در حد 31 مدیر استانی تالاش کردم اما از همان روز نخست انتصابم حرفها و بحث هایی بود که اجازه فعالیت را آنطور که باید و شاید به من نمی داد.
وی خاطرنشان کرد: این تغییرات به یکباره و حتی کوتاه مدت به نفع استان نیست و در شرایطی که زمان برای چیدن میوه فراهم شده بود این تغییر صورت گرفت.
مهدوی با بیان اینکه مهارت محوری ، پزوهش محوری و تولید ثروت از علم در دستور کار بنده در دانشگاه علمی کاربردی بود ادامه داد: ساختار دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه های دیگر متفاوت است.
وی افزود: با تغییر مدیریت در دانشگاه علمی کاربردی کشور ، زمزمه‌های تغییر در استان نیز شنیده می شد اما این زمزمه‌ها  به جایی رسید که خودم احساس کردم شرایط مطلوب نیست و ادامه کار به این صورت سخت خواهد بود و خواستم که تغییر انجام شود.
رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین در پایان یادآور شد: با علم به اینکه بنده بعید می دانم تغییر به یکباره مدیران دو دانشگاه  پیام نور و علمی کاربردی در یک راستا بوده و ارتباطی با یکدیگر داشته باشد؛ بهتر است مسئولین و بزرگان استان در این زمینه پاسخگو باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
جهت تنویر افکار باید به اطلاع برسانم که دانشگاه جامع علمی کاربردی استان که یک دانشگاه کم حاشیه و کاملا غیرسیاسی است بواسطه بی درایتی ایشان دچار حواشی بسیاری شده بود که دکتر اخباری مدیریت قبلی دانشگاه به همین دلیل حکم ایشان را تمدید نکردند ولی ایشان به مدت 20 روز به شکل غیرقانونی با تصرف اموال مادی و جایگاه دولتی، در این جایگاه حضور داشتند تا اینکه با درایت دکتر امید این تغییر صورت گرفت.
ذکر این نکته هم ضروری است که ایشان نه رئیس و نه سرپرست دانشگاه بودند بلکه با عنوان تمشیت امور به مدت 13 ماه در واحد اسنانی حضور داشتند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
باید یاد آور شویم از ابتدا هم این انتصاب بعنوان تمشیت امور این دانشگاه در استان قزوین یک توهین بزرگ به این استان بود ایشان حتی تجربه یک سال مدیریت در مدرسه نداشتند چه برسد بعنوان یک فرد برای تمشیت امور این دانشگاه مگر قحط الرجال بود کسی که حتی با نام قزوین آشنا نبود تا چه رسد به فعالیت در این استان آقای دکتر محمد حسین آمید احسنت به این درایتت
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
استفاده از امکانات دانشگاه از جمله ماشین برای رفت و آمد به اردبیل و مسافرتهای خانوادگی به خرج دانشگاه و به حاشیه کشاندن این دانشگاه با استفاده کردن از بعضی جریانات و سوء مدیریت بعلت بی تجربگی ایشان چون یک معلم ساده در اردبیل بوده از جمله دستاوردهای این مدیر در مدت 13 ماه می باشد. و این کشتی به گل نشسته توسط دکتر امید ریاست محترم دانشکاه به موقع تشخیص داده شد و ایشان عزل گردید درود بر شما استاد امید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار