معاون فرهنگی دانشگاه امام خمینی(ره) خواستار شد:
معاون فرهنگی دانشگاه امام خمینی(ره) در نامه ای به ریاست دانشگاه خواستار برخورد با سه تشکل دانشجویی این دانشگاه به دلیل صدور یک بیانیه انتقادآمیز نسبت به دولت شد.
کد خبر: ۲۶۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در شرایطی که حجت‌الاسلام عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز گذشته در خطبه های نماز جمعه از برخورد برخی فتنه گران با دانشجویان و تشکل های دانشجویی انقلابی در دانشگاه امام خمینی(ره) انتقاد کرده بود، نامه ای از معاون فرهنگی این دانشگاه منتشر شده که متن آن درخواست با سه تشکل دانشجویی به جرم انتقاد بوده است.
حسامی فر در این نامه با اشاره به تداوم بیانیه تشکل های دانشجویی بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و جامعه اسلامی بر علیه دولت در نماز جمعه با عنوان « تسلط حرامیان بر خان طومان، بی آبرویی معتمدان بر مستکبران » از این تشکل ها شکایت کرده و در خواست برخورد مطابق قانون را داشته است.
وی هم چنین متهم کردن دولت یازدهم به اعتماد امریکا و استفاده از علامت تعجب مکرر برای دولت را از مصادیق توهین به دولت بر شمرده و عنوان کرده است: القای نا امیدی نسبت به دولت با استفاده مکرر از این تعبیر که به احتمال قریب به یقین این دولت اولین دوت چهارساله این است و متهم کردن دولت به منحرف کردن افکار عمومی را از دیگر توهین های این تشکل ها بر شمرده است.
حسامی فر همچنین در این نامه القای نا امیدی کامل نسبت به برجام به عنوان امری که موضع نظام را نشان میدهد و همچنین متهم کردن دولت به نقض خطوط قرمز و پایمال کردن خطوط هسته ای ، استفاده ازاین تعبیر ساختار شکنانه و محرک آشوب « این هشدار کاملا جدی است » و استفاده از تعبیرات توهین آمیز « افتضاحات بی شمار » و « ناکامی های بسیار » برای دولت را توهین دانسته و از ریاست دانشگاه درخواست برخورد مطابق قانون داشته است.
حال باید دید که با در نظر گرفتن این شرایط و نگاه نماینده ولی فقیه در استان روند برخورد با تشکل های دانشجویی در دانشگاه مادر استان به چه شکل خواهد شد.

برخورد با سه تشکل دانشجویی به جرم صدور بیانیه انتقادآمیز نسبت به دولت

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یکتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
واقعا باعث تأسفه که همچین آدم های کوته فکر و دگمی تو دانشگاه های ما تدریس می کنند و عهده دار همچین مسئولیت هایی میشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار